4 Ocak 2012 Çarşamba

Yeni yılın ilk indirimleri

Evvet artık malumunuz olduğu üzere Inditex grubu (Zara,  Massimo Dutti, Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Oysho, Zara Home, ...Ocak ayının ilk haftasında indirime giriyor. Ve siz indirim öncesi dünyaaa paralarına aldığınız ürünlerin fiyatlarının kuş kadar kaldığını görüp cinnet geçirip bir daha buradan bişi alırsam iki olsun deyip nemli gözlerle mağazalardan ayrılıyorsunuz. En azından ben böyle yapıyorum. Ama artık akıllandım. Aralık ayında gidiyorum mağazada ne var ne yok bir bakıyorum çok beğenirsem veya çok acil bir ihtiyaçsa mecbur alıyorum.(Acil ihtiyaç konusu biraz şaibeli tabi)Kararsız kaldığım belki dediğim ürünleri ise bekliyorum. Konu gerçekten para değil bir yerden sonra haysiyet meselesi haline geliyor benim için :D 

Tabi ki indirimler bununla da bitmiyor:D Şuan Park Bravo grup(La Senza, Nine West, Inglot,...), Yargıcı, H&M, Machka gibi markalar da ,indirimin indirimini yapıyor:D Benden haber vermesi alın verin ekonomiye can verin :D Bu arada Kotonda da harika ürünler var ve İzmirliyseniz eğer Kıbrıs Şehitlerinin sonundaki Punta Plazanın altında açılmış olan Koton' a mutlaka ama mutlaka uğrayın :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder