31 Mart 2016 Perşembe

İpana Luxe Perfection Beyazlatıcı Diş Macunu yorumlarım

Doğru makyaj, dolgun kirpikler, bakımlı bir cilt, hacimli saçlar… En önemlisi de beyaz dişlerle sağlıklı, güzel bir gülümseme! Bu yüzden diş bakımına ve beyaz olmasına oldukça özen gösteriyorum. Sürekli yeni ürünleri deneyimlemeyi de seviyorum. Burada raflarda gözüme çarpan ve Amerika’nın en büyük diş macunu markası olan Crest aslında Procter and Gamble’ın Türkiye’de sunduğu İpana markasıyla tamamen aynı içeriklere sahipmiş. Dünyada ilk defa beyazlatıcı bantları üreten bir marka olduğu için 3 boyutlu Beyazlık ailesi oldukça ilgimi çekti. Son zamanlarda market alışverişine gittiğim her mağazada ve televizyonlarda sıklıkla İpana’nın yeni ürünü olan Perfection’a denk gelince ve özellikle 3 günde %100’e kadar lekesiz iddasını duyunca denemek istedim ve hemen aldım.


İpana’nın en hızlı ve en güçlü beyazlatıcı diş macunu ünvanına sahip bu diş macunu ile deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Diş hekimimin de daha beyaz bir diş için önerdiği İpana 3D White Perfection ile güvenle, bembeyaz gülebiliyorum.


Perfection diş macunu 3 Boyutlu Beyazlık ailesinin en ileri ve etkili beyazlatıcı diş macunu teknolojisini içeriyor. Böylece diş minesine zarar vermeden sadece 3 günde diş yüzeyindeki lekeleri %100’e kadar etkin biçimde çıkarıp ve bembeyaz bir gülümsemeye sahip olmamızı sağlıyor.


Performansına gerçekten çok şaşırdım. Etkisi inanılmaz! İlk kullanımdan itibaren bile diş yüzeyindeki lekeleri çıkarma etkisini farkediyorsunuz. Keskin nane tadıyla ferahlığı sağlıyor, böylece uzun süre ferah bir nefese de sahip oluyorsunuz. Beyazlatma etkisi bu kadar iyiyken diş mineme hiç bir zarar vermediğini bilmek de çok güzel.




Procter and Gamble’ın tüm dünyada pazara sunduğu en gelişmiş beyazlatıcı diş macunu olan 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Perfection İpana ile Türkiye’de de raflarda yerini aldı. Denediğinizde bana hak vereceksiniz:) Kullanmadan kesinlikle inanmazdım, deneyince etkisini gördüm ve mükemmel sonuç aldım.


Tam bir bakım sağlamak için aynı ailenin Oral-B 3D White Luxe ağız bakım suyunu da kullanıyorum. O da diş macunu ve fırçasının ulaşamadığı alanlardaki lekeleri bile çıkararak uzun süre, keskin bir ferahlık sağlıyor.


Unutmadan küçük bir not ekleyeyim; P&G ve İpana ürün performansına o kadar güveniyor ki, memnun kalmazsanız paranızın 2 katını iade ediyor. Bu nedenle beyazlatıcı etkisini kendiniz de görün diye bence gerçekten denemeniz gereken bir ürün.


Ürünü satın almak isterseniz tıklayınız!




P.S. Bana bu bilgiler yetmedi, ağız ve diş sağlığı üzerine daha çok şey merak ediyorum diyenleri aşağıdaki siteye alalım. 

http://www.agizbakimuzmani.com/


#ipanaperfection  #gülüşünügöster


İçerik Kaynak: http://kokoshgirl.com/

Video Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=B7MDJzarokU




Bir boomads advertorial içeriğidir.

16 Mart 2016 Çarşamba

TERRARIUM MACERAM

Toplum olarak çok güzel günlerden geçmiyoruz maalesef. Hatta toplum olarak da değil bütün dünya ülkeleri olarak sanki yokuş aşağı freni patlamış bir arabadaymışız gibi daha da kötüye sürükleniyoruz. Minicik bedenler sahillere vuruyor, karaya ulaşmayı becerenler ise taraftarların maç öncesi eğlencesine kurban gidiyor. Her kötü olayda insan geleceğe olan inancını biraz daha kaybediyor. Olan biten karşısında insan kendisini daha da çaresiz hissediyor. İki üç gün sonra da(şok etkisi geçince) o sihirli cümle dökülüyor herkesin ağzından "HAYAT DEVAM EDİYOR". Evet bazıları için değilse de şimdilik! sağ kalanlar için hayat devam ediyor. Bir dahaki olaya dek ah vah diyerek avutuyoruz kendimizi. İnsan hayatta kalmaya programlanmış bir varlık olduğu için yeniden umut edebiliyor. Sonuçta güneş hakikaten hergün yeniden doğabiliyor. 

Böyle düşünceler içerisindeyken haberleri izleyemiyorsanız, gazete okuyamıyorsanız bu durumda evinize yada kendinize sarıyorsunuz. Ben de eve sardım. Aslında sarmak da değil de bir yerlerde gördüğüm beğendiğim bir ara yaparım deyip sürekli ertelediğim şeylere vakit ayırmaya başladım. İşe de evimi yeşillendirmekle başladım. Meşhur terrarium salgınından nasibimi de aldığımdan minik kaktüsleri ve succulentleri KOÇTAŞ ve MİGROS da görünce hemen aldım.  Yanına da bitki toprağı aldım. Terrarium için herhangi bir obje, yosun ve yahut çakıl taşı bulamadım. Çakıl taşlarını da bahçeden topladım :D



Geriye uygun cam fanusu bulmak kaldı. İşin orjinali metal çerçeveli ve çokgen görünümlü olan fanuslar. Ancak heryerde bulmak özellikle beyaz metallisini bulmak imkansız gibi birşey. Öyle olunca bir kaç gün bitkilerim minik saksılarında kaldılar.En uygun cam fanusları tabi ki IKEA dan buldum. Aslında internet sitelerinde yoktu ürün pek de ümitli gitmemiştim ama istediğimden daha da fazlasını buldum.

3 boy olan bu ürünün kalanlarını mumluk ve bambu vazosu olarak kullandım. 


Geriye de bitkileri çakıl taşlarını(o arada elime geçen orkide toprağını da) tamamen kendi zevkime göre yerleştirdim.



Ama siz benim gibi yapmayın. Bu işlemi ya balkonda yada masanın üzerine bir gazete sererek yapın. 





 Yeşile dokunmak, yeşili solumak, yeşili görmek görmek güzeldir.Kapladıkları alan da düşünülünce herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Daha da güzel günlerde görüşmek üzere.


9 Mart 2016 Çarşamba



Selamlar hazır elim değmişken bu aralar çok kullandığım fiyatları da epey epey uygun olan rujlardan bahsetmek istedim. En pahalısı Maybelline onu da Gratis indiriminden satın aldım. Yani fiyatları maksimum 20TL. 




Sol baştan başlarsak 1, 3 ve 5. Sıradaki rujlar zaten Essence, 4.sıradaki ruj ise Maybelline ve Gratisten alındı. 2. Sıradaki ruj ise Rossman dan Rival de Loop. Malum bu aralar nude  ve gül kurusu renklere rağbet epey fazla. Benim de elim hep ya toprak tonların ayada içinde pembe ışıltılar olan doğal tonlara gidiyor. Tamamen nude dudaklar tenime yakışmadığından herhalde. 



İçlerinden tabi ki en pahalısı olan Maybelline' den memnun kalmadım birtek. Daha doğrusu sevdim mi sevmedim mi bilemedim. Bir kere çok parfümlü. Kokusu da kurabiye gibi ama nedense bir ağır geldi. Biraz da ışıltısı fazla. Yine de sürmekten vazgeçmiyorum. Böyle değişik birşey. Essence 3 ise açık ara favorim. Kalıcılığı da tadı, kokusu ve yapısı da harika! 





.









5 Mart 2016 Cumartesi

Sem the blogger




Uzuun upuzun bir aradan sonra yeniden merhaba. Tamamen bir hevesle açtım bu blogu. Sonrasında malum twitter, instagram, şimdilerde snapchat derken birşeyler paylaşmak için buraya uğramak; hele iş yoğunluğu da artınca biraz zorlaştı. Tabi bir de evlendim. Son 1 yılım hemen hemen bu evlilik süreci ile geçti.Bu süreçte olanınız varsa herkesten duyacağı gibi 'tatlı telaşların' peşine düştük kısacası. 

Bu süreçte bol bol Gratis, Watsons ve Sephora indiriminden faydalandım. Ama görüntülemek yazmak için hiç fırsatım olmadı. Kadınlar günü için başlayan indirimi yakalayınca dün uğradım Gratis' e. Artık mutlaka almalıyım dediğim bir ürün kalmadığından bu sefer paylaşmak istedim. 

Hask Monoi markası ile yine bir indirim günü tanıştık. Önce yeşil paketli olan saç bakım kremini denedim. Saçım hacimsiz ve boyasız da olduğu için paketi 3 e bölerek kullandım. Ona rağmen çok memnun kaldım. Hele o tropik adadaymışım gibi hissettiren kokusuna bayıldım. Bu sefer indirimde canımın çektiği başka bir ürün olmadığından serideki diğer ürünleri aldım. 





Ortadaki şampuandan ve bu hem kuru hem ıslak saça uygulanabilen bakım yağından da umutluyum. Umarım hüsran olmaz. 



Essence markası indirime girmemişti. Ama yine de bu ruju aldım. Bu serideki diğer rujlar da ilgimi çekiyor başka bir yazıda iyice anlatmak istiyorum. 

Bu ürünlerin yanı sıra Benri(3 al 2 öde kampanyasından dolayı) pamuklarımı da stokladım. Emily dudak kaleminin yeni bir rengini aldım. Şimdilik benden bu kadar. En kısa zamanda görüşmek üzere. 

3 Mart 2016 Perşembe

Beyaz ve Sağlıklı Dişlere Kavuşmanın En Pratik 5 yolu

Bugün hayalinizdeki beyaz ve sağlıklı dişlere en pratik şekilde kavuşma yollarını paylaşacağım. İşte dişlerimi korumamı sağlayan ve rahatça gülümseme nedenim 5 diş temizleme pratiğim :)

Beyaz ve Sağlıklı Dişlere Kavuşmanın En Pratik 5 yolu

1. Rutinlerinize Uyun
Hayatta en önemli şey sanırım sizin için iyi olan ne varsa alışkanlık haline getirmek. Spor yapmak, sağlıklı beslenmek gibi aslında kişinin kendisine bakması ve temizliğine dikkat etmesi de önemli. İşte bu yüzden diş temizliği rutinlerinizi belirleyin ve ona uyun.
Her sabah ve gece yatmadan önce dişlerinizi mutlaka fırçalayın! Bu alışkanlığınızı halen kazanamadıysanız bugün zaman kaybetmeden kendiniz ve diş sağlığınız için büyük karar verebilirsiniz.

2. Size Uyanı bulun!
Nasıl ki giydiğiniz kıyafetler tarzınızı yansımadığında kendinizi o kıyafetin içinde yabancı gibi hissediyorsunuz, aslında kişisel bakımlarınız da öyle. Diş ve diş ati yapınıza en uygun fırçayı bularak diş temizliğinizi daha verimli yapabilirsiniz.

3. Kendinize Zaman ayrın!
Bir şeyi yapıyor olmak kadar onu doğru sürede ve doğru şekilde yapmak da çok önemli. Özensiz bir biçimde yaptığınız hiçbir şey tam olmayacaktır. O yüzden dişlerinize ve kendinize zaman ayırın. Bu zamanı doğru fırçalama teknikleriyle yaparsanız emin olun kısa sürede farkı siz de fark edeceksiniz.

4. Bazı Ayrılıklar Çok Güzel!
Vedalar ve ayrılıklar hep can yakar ama aslında bazı ayrılıklar size çok iyi gelebilir :) Nasıl mı? 3 ayda bir diş fırçanızla vedalaşın ve hijyen açısından önemli bu değişikliği bir alışkanlık haline getirin.



5. Yol Arkadaşınızı İyi Seçin!
Geldik en önemli maddeye. Diş fırçanızı seçtiniz, kendinize zaman ayırdınız, her şeyi tam yaptınız ama diş temizliğinde istediğiniz verimi halen alamıyor musunuz? O zaman doğru diş macununu kullanmıyor olabilirsiniz. Bu konudan mustarip olanlara önerim; Procter and Gamble’ın dünyada pazara sunduğu en gelişmiş beyazlatıcı diş macunu olan 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Perfection İpana olacak.
Yeni İpana 3D White PERFECTION diş macunu İpana’nın en hızlı ve en güçlü beyazlatıcı diş macunu. Perfection diş macunu 3 Boyutlu Beyazlık ailesinin en ileri ve etkili beyazlatıcı diş macunu teknolojisini içerir. Böylece diş minesine zarar vermeden sadece 3 günde diş yüzeyindeki lekelerin %100’e kadarlık kısmını etkin biçimde çıkarıyor. Ben bu ürünü çok sevdim, satın almak isterim derseniz tıklayınız.

Tüm bu maddeleri eksiksiz yerine getirenler olarak bol bol gülümsemeyi hak ettik sanırım :)



P.S. Bana bu bilgiler yetmedi, ağız ve diş sağlığı üzerine daha çok şey merak ediyorum diyenleri aşağıdaki siteye alalım. 
http://www.agizbakimuzmani.com/

#ipanaperfection  #gülüşünügöster

İçerik Kaynak: http://www.e-gunlugum.com/
Video Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=RZ5ymuChrW0


Bir boomads advertorial içeriğidir.

4 Eylül 2015 Cuma

PANTENE ALTIN KELEBEK ÖDÜLLERİ’NE GERİ SAYIM HEYECANI BAŞLADI!







Televizyon ve müzik dünyasının en iyilerinin ödüllendirildiği Altın Kelebek Ödülleri, bu kez Pantene sponsorluğunda organize ediliyor. 42.’si düzenlenecek olan Pantene Altın Kelebek Ödülleri, bu yıl da sanat camiasının önemli isimlerini bir araya getirecek. Kırmızı Halı’dan sahneye kadarki süreçte sürprizlerin yaşanacağı, yıldızlar geçidine dönüşecek olan tören, birçok yeniliğe ve ilklere de ev sahipliği yapacak.

Yıldızı Parlayanlar onlar oldu
Pantene Altın Kelebek Ödülleri’nde bu yıl yeni bir kategori daha var: “Pantene Yıldızı Parlayanlar”. Senelerdir saç bakımına getirdiği yeniliklerle Türkiye’de ve dünyada öne çıkan Pantene, bu özel gece için ise Türkiye’nin yıldızı parlayan genç isimlerine eşlik ediyor olacak. 42 yıllık Altın Kelebek tarihinde bu yıl ilk kez verilecek “Pantene Yıldızı Parlayanlar” ödülünün sahipleri Hande Erçel, Bensu Soral ve Nilay Deniz oldu.







Gecenin yıldızı sen ol, Pantene saçının farkını kırmızı halıda da göster! 
42. Pantene Altın Kelebek Ödülleri’nde televizyon ve müzik dünyasının en iyileri senin vereceğin oylarla parlayacak! www.pantenealtinkelebekodulleri.com’a gir ve sen de en sevdiğin sanatçılara oyunu ver. Ayrıca “benim de saçlarım güçlü ve sağlıklı görünüyor” diyorsan, “Gecenin Yıldızı Ol” kısmına başvur. Kişisel bilgilerini gir ve fotoğrafını yükle. Pantene Altın Kelebek Özel Jürisi’nin seçimleriyle bu büyülü gecede benzersiz deneyimler yaşayacak 15 şanslı kişiden biri de sen ol! Üstelik kendini bir yıldız gibi hissedeceğin gecede, sahne arkasında yıldızların heyecanına tanık olma ve en sevdiğin sanatçıya sahnede ödülünü verme şansı yakala. Pantene saçının farkını kırmızı halıda da göster!

Bu heyecanı kaçırma!
Vuslat Doğan Sabancı, Hürriyet, Kanal D ve Pantene’in ev sahipliği yapacağı Pantene Altın Kelebek Ödül Töreni, 4 Ekim Pazar akşamı Kanal D’den canlı olarak yayınlanacak.

www.pantenealtinkelebekodulleri.com
#pantenealtınkelebek

Pantene Altın Kelebek Ödül Töreni’nin tanıtım filmi  ve kamera arkası görüntüleri için tıkla.


Bir boomads advertorial içeriğidir.

24 Temmuz 2015 Cuma

Loreal ile makyaj temizliği




Tam bir terazi burcuyum. Maymun iştahlıyım. Bir heves başladığım şeylerden bir süre sonra soğuyabiliyorum. Soğumak da değil ama yeni alanlara kayıyor hevesim. Bknz bu blog. Gene bir heveslendim ettim ama dur bakalım ne kadar sürecek diye de düşünmeden edemiyorum. Girişi yaptığımıza göre artık sebebi ziyaretimize gelebiliriz. Uzun zamandır sephora waterproof göz makyaj temizleyicisini kullanıyorum ki hem burada hem de instagram da paylaşmıştım. Yine bir şişeyi bitirdim yaz geldiği ve yağ bazlı ürün kullanmak istemediğim için de ne yapsam diye düşünürken Gratis indirimi başladı. Herkesin kullandığı ve önerdiği Loreal göz makyaj temizleyicisini denemek istedim yanına da bir yüz temizleyici ekledim. 





Göz makyaj temizleyicisini genel olarak beğendim. Tahriş etmiyor yakmıyor ve kalıntı bırakmıyor. Sephora dan sonra mutlaka yüzümü yıkama gereği duyardım bunda o his yok o yönden de memnun kaldığım bir ürün oldu.  

Aslında yüz temizleyicisini kıyaslayamam çünkü ben sıvı temizleyici olarak doktor reçetli bir karışım kullanıyorum. O da alkol bazlı olduğundan hassas cildi olanlara pek uygun değil. Ama Loreali de sevdim o da yapış yapış bir his bırakmadı bende. Yakmıyor ve kokmuyor. Bioderma ya karşı çıkarılan uygun fiyatlı bir ürün. Hele indirim döneminde karşınıza çıkarsa alın deneyin derim. 

3 Nisan 2015 Cuma

Rexona Invisible Black + White…







Bakımlı ve güzel bir vücut deyince en çok önem verdiğimiz şey elbette terlemeyi önleyip gün boyu kuru bir cilt ve hoş bir kokuyla kendimize güven duyarak huzurlu zaman geçirmemizdir… Bunu yaparken bize en çok gereken şeylerden biri de kıyafetlerimizde iz bırakmayan bir deodoranttır … Hem koruma süresi uzun olan hem de beyaz kıyafetlerimizde sararma, siyah kıyafetlerimizde ise beyaz iz yaratmayan bir ürün tam da ihtiyacımız olan ürün olur kuşkusuz… Sizi bilmem ama sırf bu lekeler yüzünden vazgeçtiğim çok severek aldığım gömleklerim ve kıyafetlerim oldu benim, her seferinde o deodorantı uygularken bin şekle gireriz, aman kıyafetime bulaşıp leke ve iz bırakmasın diye, işte artık bu sirk gösterilerindeki akrobatik hareketleri uygulamamıza gerek bırakmayan ve hiç bir kıyafetimize zarar vermeyen üstelik etkisi 48 saate kadar uzayan bir ürün ile tanıştırmak istiyorum sizleri…



Rexona Invisible Black + White kadın ve erkek deodorantı tüm bu isteklerimize yanıt veriyor…



Diğer bir önemli konu ise sağlık, ve bu noktada Rexona Black + White alkol içermiyor, bu da gönül rahatlığıyla kullanmamızı sağlıyor…



Rexona deodorantınızı koltukaltlarınıza  uyguladıktan sonra kısa bir süre içinde kurumasını bekleyin ve ardından gönül rahatlığıyla kıyafetinizi giyin… Ne siyahlarınızda beyaz iz ne de beyazlarınızda sarı lekeler olmadan kuru ve hoş kokulu bir ciltle günün tadını çıkarın…



Ürünün en sevdiğm yanlarından birisi de kilitli kapakları oldu, istediğiniz zaman kilitleyip çantanıza attığınızda kendi kendine sıkılması gibi bir risk olmadan gönül rahatlığıyla yanınızda taşıyabiliyorsunuz, biz hanımlar için bu çok önemli bir özellik, nasıl kolayca açılıp kapandığını aşağıdaki kısa videomda da gösterdim, umarım bu yeni keşfimi siz de dener, gönül rahatlığıyla deodorant kullanmanın tadını çıkarırsınız…



Daha fazla bilgi için; http://www.rexona.com.tr


Bu içerik http://www.yasamstil.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Bir boomads advertorial içeriğidir.






26 Ocak 2015 Pazartesi

Sem öneriyor

Kabus gibiyim ara ara geliyorum ara ara yazıyorum :)) Arada yazacak çok şey oluyor ama ipin ucu kaçıyor. Ama bunu kaçıramazdım daha doğrusu sizin kaçırmanıza göz yumamazdım.
Takip edenler biliyor saçlarım istediğim çoklukta değil. Sürekli bakım yapmam gerekiyor. Dax super gro da bu derdimi bilen kuzenimin tavsiyesi. Bitkisel içerikli ama kokusu harika.


Ben watsons dan aldım. Fiyatı 34.90TL. Asıl iddiası saçları hızlı uzatma yönünde ama kuzenim uzun vadeli kullanımda dolgunluğu ve sayıyı da arttırdığını söylemişti. Dolgunluk konusunda kesinlikle doğru tespit. Tek eksisi var bir yıkama da(3 kez şampuana rağmen) çıkmıyor :( ertesi gün tekrar yıkamanız gerekiyor. Ürünü araştırınca haftada 2 gün en az 2 saat kullanılması gerektiği bilgisine de ulaştım o şekilde kullanıyorum. Bir de çabuk çıksa tadından yenmez ama umutluyum :)))) 

22 Ocak 2015 Perşembe

Yeni yılda habersiz de modasız da kalmayın!

Haberleri takip etmek için kullanılabilecek en iyi uygulama Hürriyet E-gazete olsa gerek. Hem basılı gazete okuma keyfini yaşarken, hem de güncel haberlere ulaşabilme imkanı sunuyor. Uygulamanın son güncellemeleri ile de; hava durumuna, burcuma, finans haberlerine ve sinema rehberine ulaşabiliyorum. Hürriyet E-Gazete'nin en güzel yanı da (sona sakladım) bir sonraki günün haberlerini 00:00'da alınıyor olması.

Şimdi de sizi Hürriyet E-gazete'nin yılbaşı paketi ile tanıştırmak istiyorum. Bu pakette Hürriyet E-Gazete'nin yanı sıra, Elle ve Atlas dergilerinin dijital kopyası var :)



Haberleri ve gündemi hem gazete okuma keyfini yaşayarak takip etmek isteyenler, hem de ben gazetemi okurken bir yandan da falıma da bakarım, filmlerden de haberim olur diyenler yılbaşı paketini kaçırmasın derim! Hem de kısa bir süre için sunulan bu paketi alıp, gazete keyfini sürerken modayı Elle ile takip de edebilir, Atlas okuyarak da farklı keşifler yaşayabilirsiniz.

Yeni yılda sevdiklerine sevdiğin şeyleri hediye etmek de adettendir. Siz de arkadaşlarınıza ve gazetesiz olmaz diyen aile üyelerinize 6 aylık veya 1 yıllık versiyonları olan Hürriyet E-Gazete paketlerinden birini hediye edebilirsiniz. Her gün kullandıkça sizi hatırlasınlar

Daha ayrıntılı bilgi almak için sitelerini ziyaret edebilirsiniz.
Bir boomads advertorial içeriğidir.

28 Kasım 2014 Cuma

GRİ VE SOĞUK KIŞ GÜNLERİNE; RENKLİ LENSLERLE RENK KAT!!!

 


Alcon AIR OPTIX® COLORS kontak lensler; gri kış günlerinde bakışlarınıza renk katarak, ortamı ısıtmanıza yardımcı olacak.


Göz bakımında dünya lideri Alcon tarafından üretilen ve güzellikle konforu aynı anda sağlayacak şekilde tasarlanan AIR OPTIX® COLORS renkli lensler; kış günlerinin gri havasını dağıtmamıza yardımcı olacak.

Parlak Mavi, Mavi, Gri, Gümüş Gri, Zümrüt Yeşili, Yeşil, Ela, Bal Rengi ve Kahverengi ile 9 renkten oluşan geniş bir yelpaze sunan AIR OPTIX® COLORS kontak lensler; “3’ü 1 arada” teknolojisi ile doğal ve canlı bakışlara sahip olma imkanı sunuyor.

Koyu bordo ve koyu kırmızı rujlu dudakları; sadece bolca maskara kullanarak öne çıkartan bu kışın makyaj trendinde; AIR OPTIX® COLORS kontak lensler ile sade ama aynı zamanda baştan çıkarıcı bir etki yakalamak mümkün olacak.

Silikon hidrojen yapısı ile lens içinden 6 kata kadar daha fazla oksijenin geçmesine izin vererek, gözlerin maksimum düzeyde nefes alabilmesine olanak sağlayan AIR OPTIX® COLORS kontak lensler; renkli bakışlara baştan çıkarcı bir doğallık ekliyor.

Alcon tarafından nefes alma özelliğiyle, güzellik ve konforu aynı anda sağlayacak şekilde tasarlanmış AIR OPTIX® COLORS renkli lenslerinden; numaralı ve numarasız olarak edinmek mümkün.



*Göz kontrolü ardından reçete ile satışa sunulan AIR OPTIX® COLORS renkli lenslerin, 1 ay süreyle günlük olarak kullanılması öneriliyor. AIR OPTIX® COLORS kontak lensleri; her bir eşsiz rengin, kullanıcının kendi göz rengiyle hafifçe karışmasına izin veren, irisin ince renk farkını taklit eden çığır açıcı üçü bir arada FreshLook® COLORBLENDS® teknolojisi ile üretiliyormuş. FreshLook® COLORBLENDS® teknolojisi ayrıca göz ile renk etkileşimini azaltmak için rengi lens malzemesi içinde muhafaza ediyor.

*AIR OPTIX® COLOR kontak lenslerinin uygunluğu için göz doktorunuzu ziyaret etmek zorunda olduğunuzu da unutmamakta fayda var.

AIR OPTIX® COLORS kontak lensler hakkında daha detaylı bilgi almak için; 



Bir boomads advertorial içeriğidir.

26 Kasım 2014 Çarşamba

Sem öneriyor

Dedim ki madem alma konusunda bir uzmanım bare beğendiğim yada beğendiğim ürünleri siz sevenlerim ile paylaşayım :)))))


Bu ürünü Migrostan kozmetik ürünlerdeki yüzde elli indirim günlerinde almıştım. Baştan uyarayım çıkmış sivilceye etki etmiyor. Çıkmak üzere olan hafif kırmızılığı olan bölgede etkili. Ben özellikle siyah nokta bakımından sonra tehlike oluşturabileceğini düşündüğüm bölgeye uyguluyorum. Genelde gece yatarken sürüyorum. İndirimde yakalanırsa alınabilir. 



Wet&wild bildiğiniz gibi Gratislerde satılmaya başladı. Hiçbir ürününü denenemiştim. Rafta bu ojeyi görünce çok sevdim. Mağaza ışıkları da etkili oldu tabi. Oje güneş ışığında siyah gibi görünüyor. O yüzden flaşlı olarak da çektim. Keşke şişede göründüğü gibi dursa tırnakta da. O zaman daha iddialı olabilirdi. Fiyatı 3.50 TL o yüzden çok üzülmedim. Genel olarak sevdim ama dediğim gibi keşke şişede durduğu gibi dursa tırnakta da. 


Gözlerim yüzüme göre biraz iri. Şaşırınca Japon çizgi film karakterleri gibi oluyorum. O yüzden göz içine beyaz kalem sürmeyi pek tercih etmiyorum. Ama bu nude tonlardaki iki uçlu Essence kaleme bayıldım. Kalın ucunu gözümde ince ucunu ise koyu renk ruj sürmeden önce dudak kenarlarımda kullanıyorum. Alalı biraz oldu sizi yanıltmayayım ama fiyatı 7/8 TL civarındaydı. Daha doğal durması ve ürün fiyat endeksi gözönünde bulundurulunca evet öneriyorum. 


Bulunduğum her sanal ortamda da dile getirdiğim üzere semkalpH&M. Biraz komşunun tavuğu gibi ama bu tutkum. İzmir e inatla mağaza açmadıklarından cazip geliyor. Tekstil ürünlerini zaten beğeniyorum ama kozmetik ürünlerine ve takılarına aşığım diyebilirim. İşte bu duş jeline de aşık oldum diyebilirim. Kokusu, yapısı ve köpürmesi harika (köpükleri anlayamazsınız) Tek kötü yanı kokusu daha kalıcı olabilirmiş. Olsun ben onu böyle de çok sevdim. Öneriyorum.  


En büyük önerimi sona sakladım. Çünkü bu rimeli almamak için çok direndim. Sırf özge önerdi diye hayır dedim. Gerçi Essence in suya dayanıklı rimelinden inanılmaz memnun kalmıştım deyip mağazaya da geldiğini görünce alayım bakayım dedim. Bir kere fırçaya ilk aşamada fazla ürün gelmesini sevmedim diyeyim. Sonrasında ise söyleyecek kötü bir sözüm maalesef yok. Fiyatının da 10.95TL(küsüratı başka bişi olabilir ya bilemedim) olduğunu düşünecek olursak gerçekten alın diyebilirim. En azından mağazada deneyin ne demek istediğimi anlayacaksınız. Öneriyorum. Hadi kaçtım ben şimdi yürüyüş zamanı. Hedef 10000adım. 
(Resimde photoshop yok sadece filtre var hahahah) 




20 Kasım 2014 Perşembe

Casual

Ne giydim yazıları her zaman giyinip süslenip hazırlanan yazılar olduğundan pek gerçekçi bulmuyorum açıkçası :) Mesela bugün belimin tutuk olmasına rağmen kendimi adliye koridorlarında buldum. Makyajımın renksizliğinden ağrımın şiddetini zaten anlamışsınızdır. Eğer kendi işinizi yapıyorsanız maalesef ağrınıza rağmen çalışmak zorunda kalıyorsunuz. Güzel yanları ise anlatmakla bitmiyor tabi ki :)) 
Ekose gömlek bu sezon almazsam olmaz dediğim parçalardan biriydi. Mango da ve Zara da beğenmiş ve karar verememiştim. İyi ki de verememişim Stradivarius tan bunu 3 te bir fiyatına aldım :)) Açılışı hemen yaptım üzerimden çıkaracağımı da pek sanmıyorum :)

Tamam hasta olabilirim ama bu assolist kişiliğimden ödün vereceğim anlamına gelmez. Hemen bir ışıltı katmalıyım dedim ve bu kolyeyi taktım:)
İtiraf ediyorum bu ayakkabılar bana yarım numara büyük. Ama bunları da almak zorundaydım çünkü mağazada satışı yoktu ve Markafonide de sadece 38 numarası vardı.  Tabi ki kaçırmadım. 
 Bu pantalon da beni kilolu gösteriyor ama yapacak birşey yok zaten ulusal diyetteyim. 

               Gömlek.   Stradivarius
               Kolye.       Koton
               Ayakkabı.  Hotiç
               Jean.         Pull&Bear

    

18 Kasım 2014 Salı

Siyah&beyaz

Hayatta herşey siyah ve beyaz kadar net olsa keşke ama maalesef değil. Yer yer griler de var. Gerçi bilmiyorum siyah ve beyazın netliği yoruyor mu insanı? Korkutuyor mu? Bu iki uç renk arasındaki geçişte yer yer griler olmasını insan kendi mi seçiyor? Gri pek benim rengim değil. Belirsizliği sevmiyorum. Tezcanlıyım.Gri bana zaten yakışmaz.


      Panço,üst ve küpe       H&M
           Çanta       Stradivarius
                 Gözlük   Guess
                   Jean Pull&Bear