26 Kasım 2014 Çarşamba

Sem öneriyor

Dedim ki madem alma konusunda bir uzmanım bare beğendiğim yada beğendiğim ürünleri siz sevenlerim ile paylaşayım :)))))


Bu ürünü Migrostan kozmetik ürünlerdeki yüzde elli indirim günlerinde almıştım. Baştan uyarayım çıkmış sivilceye etki etmiyor. Çıkmak üzere olan hafif kırmızılığı olan bölgede etkili. Ben özellikle siyah nokta bakımından sonra tehlike oluşturabileceğini düşündüğüm bölgeye uyguluyorum. Genelde gece yatarken sürüyorum. İndirimde yakalanırsa alınabilir. 



Wet&wild bildiğiniz gibi Gratislerde satılmaya başladı. Hiçbir ürününü denenemiştim. Rafta bu ojeyi görünce çok sevdim. Mağaza ışıkları da etkili oldu tabi. Oje güneş ışığında siyah gibi görünüyor. O yüzden flaşlı olarak da çektim. Keşke şişede göründüğü gibi dursa tırnakta da. O zaman daha iddialı olabilirdi. Fiyatı 3.50 TL o yüzden çok üzülmedim. Genel olarak sevdim ama dediğim gibi keşke şişede durduğu gibi dursa tırnakta da. 


Gözlerim yüzüme göre biraz iri. Şaşırınca Japon çizgi film karakterleri gibi oluyorum. O yüzden göz içine beyaz kalem sürmeyi pek tercih etmiyorum. Ama bu nude tonlardaki iki uçlu Essence kaleme bayıldım. Kalın ucunu gözümde ince ucunu ise koyu renk ruj sürmeden önce dudak kenarlarımda kullanıyorum. Alalı biraz oldu sizi yanıltmayayım ama fiyatı 7/8 TL civarındaydı. Daha doğal durması ve ürün fiyat endeksi gözönünde bulundurulunca evet öneriyorum. 


Bulunduğum her sanal ortamda da dile getirdiğim üzere semkalpH&M. Biraz komşunun tavuğu gibi ama bu tutkum. İzmir e inatla mağaza açmadıklarından cazip geliyor. Tekstil ürünlerini zaten beğeniyorum ama kozmetik ürünlerine ve takılarına aşığım diyebilirim. İşte bu duş jeline de aşık oldum diyebilirim. Kokusu, yapısı ve köpürmesi harika (köpükleri anlayamazsınız) Tek kötü yanı kokusu daha kalıcı olabilirmiş. Olsun ben onu böyle de çok sevdim. Öneriyorum.  


En büyük önerimi sona sakladım. Çünkü bu rimeli almamak için çok direndim. Sırf özge önerdi diye hayır dedim. Gerçi Essence in suya dayanıklı rimelinden inanılmaz memnun kalmıştım deyip mağazaya da geldiğini görünce alayım bakayım dedim. Bir kere fırçaya ilk aşamada fazla ürün gelmesini sevmedim diyeyim. Sonrasında ise söyleyecek kötü bir sözüm maalesef yok. Fiyatının da 10.95TL(küsüratı başka bişi olabilir ya bilemedim) olduğunu düşünecek olursak gerçekten alın diyebilirim. En azından mağazada deneyin ne demek istediğimi anlayacaksınız. Öneriyorum. Hadi kaçtım ben şimdi yürüyüş zamanı. Hedef 10000adım. 
(Resimde photoshop yok sadece filtre var hahahah) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder