18 Ocak 2011 Salı

Buradan Bir Ünlü Geçti

Evvet her moda blogunda da göreceiniz üzere 1944 yılından beri Amerika ' da düzenlenen Golden Globe Awards yani Altın Küre Ödül Töreni geçtiğimiz gün sahiplerini buldu. Ben de kim ne ödül aldı merakımdan değil  tamamen kankitom the Cüc' ün nişan elbisesine dair fikir edinme açısından bir göz atayım dedim. (Hemen hemen her Türk Kadınının da kim ne giymişten çok ben ne giysem diye bu tür organizasyonları takip ettiinden eminim. ) E tabi bu arada da ünlülerin o meşhur red carpet hallerini sizinle paylaşayım dedim de allah aşkına o neydi yaa öyle yeminle bizim Türk ünlülerimiz artık çok daha iyi giyiniyo. Çou elbisenin aynısı Kemeraltı, Basmane ve Çankaya' da ki moda evlerinde vitrinlerde duruyo yani. Neyse zaten hemen hemen her resme bir yorumum var allahıma bin şükürler(Kuşum Aydın' a atfen) Yazıyı hazırlarken de kendimi Muammer Ketenci gibi hissettim o ayrı. Neyse Buyrunuz Ünlüler,




Evvet ilk resmimizin adı tahmin edebileceiniz üzere Yeşil Başlı Gövel Ördek. Beğenen varsa buyrun alsın ben uzun bir süre yeşil giyeceğimi sanmam. ( Bugün yeşil giymiş olabirim ama ilerde giymiyceem)


  Kendisine Portakal Orda Kal demek istiyorum.
Olduğundan kısa ve kilolu göstermiş hem renk hem model.
       .                                   

Gayet Hoş, duruş bakış gülümseme aferin ama sanki biraz daha mı uzun olsaymış boyu.
Bunu da beğendim mesela. Hele ki ortama çok uygun.

Allahım ne şiin şeysin sen öyle hahahah

Bunu da sevdim. Ama model çok bilindik bee


Çirkin kadın yoktur. Kocası mafya babası olmayan kadın vardır. Ama şık.
Çok siyah


Allahım tüm sarışınlar da pudra rengi giyseydi keşke.
Kıyafeti boşverin gülümsemenin güzelliine bakın.


Alt kısmını beenmedim.
Keşke göbek deliğine kadar inseydi o yaka. Olmamış


Her ödül töreninde olduu gibi Kleopatrik etkiler.
Ay  bunu masa üstü arka planı yapacaktım yanlış olmuş(ama tom seni seviyorum biliyorsun.)


Ahanda söylüyorum bodur tavuk her dem piliç. Boşver bebeim seni aldatanlar utansın.
Buna bayıldım


Çok renksiz allahtan o artık kumaşları koymuşlar yoksa duvar gibi olacaktı.
Renk uyumu tamam iyi de başka modelde olmalıydı.


Cıks bişi eksik.
Hoş.


Çok ucuz hem kendi hem elbisesi.
En azından parlıyo.


Ya zaten bizim bu scarlett ile şahsi bi çekişmemiz var ama kıyafeti de olmamış. O mermer gibi cilde hiç yakışmamış.
Aman bunu da sevmem ben daha güzel halleri vardı. Hatta en güzellerden biri olurdu bu sefer çok özensiz geldı bana


Ve işte favorilerimden iki tanesi. Pembe olanın rengi de modeli de geceye damgasını vuranlardan. Dier hatun kişi ise hamile olmasına karşın inanılmaz şık. O bedenlere duyrulur

Evet bu akşam yemekte ne var diye soranlara kırmızı bayanın göğüsleri cevabını veriyorum. Hem kendi ağzına hem bizim ağzımıza soktuundan ötürü.
E o kadar çok dedikodu yaparsan kıyafet seçimine vakit kalmaz tabii ki bebeeem


Ya bir kırmızı ay pardon lacivert bu kadar mı yakışır hahahahah
Ya işte ben bunu ço sevdim. Hatun kişi beyaz tenli olmasını burada bir avantaja çevirmiş. Çok canlı.


Allasen mayo üzerine pareo baalamış gibi deel mi
Yarasın tosunuma demek istiyorum içimden geldi. Elbise de hoş da biraz küçük gelmiş


Bu kadın evlendi çocuklandı tamam da resme yakından bakınca tipinde bir kayma olduunu farkettim. Kanatlarını kırmışlar yazık.
Aslında bunu koymayacaktım KKTC ye karşı yapmış olduu terbiyesizlik yüzünden ama koyup eleştirmek daha eelenceli olur die düşündüm. Elbise tam bir diy projesi. Eski çarşafı alıoruz bir iki büzüp elbise yaptıktan sonra çeyizden masa örtüsünün ortasını kesip giyiyoruz. Rezil.


Ya kıyafetler hadi neyse de saçlar neden böle pırasa anlamadım. Elbise hos ama arkadaki şeffaf astar kısmı potluk yapmış.
Kafasını sonradan resme eklemişler gibi olmuş. Geniş omuz için yanlış seçim


Walla o yaşa bu vücut karşısından anca saygıdan eilebilirim.
Allahım sana geliyorum.


Aynısından Kemeraltındaki tüm modaevlerinde görebilirsiniz. Saç makyaj kusursuz o ayrı.
Masa örtüsü giyilir de perde giyilmez mi? Alın işte giymiş güzle olmuş ne diim


Buna bayıldım ya işte budur. Mavinin en tercih edilmeyen tonu ama nasıl yakışmış. Harika
Öndekini boşverin siz(gerçi onu da beendim) . Arkadaki mavili hatuna bakın. Meltem Cumbul:D


Kıyafete makyaja cool tavırlara bayıldım. Önleri biraz kısaltsak daha iyi olurdu sanki. Ama elbisedeki işçilik çok iyi.
Her genç kızın rüyası önce bir singer dikişi makinesi sonra ise böle tüllü müllü bir gece elbisesi. Çok sevdim.


Bu kız da çatlak felan ama nasıl da iyi giyinmeye başladı.

Allhım sana geliyorum lütfen bu kez beni al. Bu ne yaaa :D:D:D Sadece özgüven açısından değerlendirip yüz puan veriyorum.

Ve gecenin en şık bayanı olarak da elin yabanını seçmektense sempatik gülüşü  ve Türk sinemasına yapmış olduğu katkılar sebebiyle MELTEM CUMBUL' u seçiyorum. (elbiseleri ve ünlüleri daha yakından görmek isteyenler http://wonderwall.msn.com/tv adresini ziyaret edebilirler.

2 yorum:

  1. haha yazıyı okurken ben içlerinden meltem cumbul'u seçiyorum diyecektim ki sende sonunda yazmışsın :)) elbisesinin rengi de güzelmiş ama.

    YanıtlaSil
  2. evet yazık bı de onun teklı resmi yoktu bence yıllarını bu ödül töreninde geçiren diğer ünlülerden çok daha şık :D

    YanıtlaSil