1 Mayıs 2012 Salı

Perma, su dalgası, bonus vs

Bunu(ten rengi dahil) istiyorum İstiyorum istiyorum.
 En birinci favorim
Benim saçlarım boyamadan önce dümdüzdü sonra yıllar içinde ruhumda yaşanan dalgalanmaların da etkisiyle herhalde saçlarım da dalgalandı. Geçen gün bizim Gonca perma yaptırdı dediklerinde yuh dedim yıl olmuş 2012 hala perma mı var. Ama gördüğüm an söylediklerime pişman oldum ya nerede yaptırdın ki aslında fena olmamış kaça yaptırdın ki demeye başladım. Asıl amacım kendim için zemin hazırlamaktı aslında. Oldum olası kıvırcık saç hayranı olduğumdan herhalde Goncanın bu yeni saçlarına bittim bayıldım. Sonra başladım araştırmaya. Saçımda boya olduğundan hala cesaretimi toplamış değilim ama hazır yaz geliyorken yıka ve çık şartlanmasına uyarak bukle bukle saçlarla gezmek de istiyorum. Bu durumda napıcam bilemiyorum. En üste en çok beğendiğim ve olmayı hayal ettiğim dalgalı saç modelini yerleştirdim. Ona kimsenin bir itirazını olacağını sanmıyorum zaten:D Bakın bakalım hangisi en güzeli :D
İkinci favorim tam günlük kullanım hali


Ahanda 3. favorim. Renk olarak da en uygunu 

Bence düz saçlı hali daha iyi

Allahım tam bonus 

erkekler her ne kadar ve Tanrı kadını yarattı deseler de bence normal ya :P 

Resim ilk meşhur olduğu zamanlardan  olsa da saçlarının kıvırcığı harika
Hazırsanız en bombayı en sonuncuya sakladım. Sex and The City dizisiyle fenomen haline gelmiş, market poşeti giyse ardından milyonları sürükleyecek bir trendsetter kendisi. Bakın ve Allahım ne oldum değil ne olucam demek lazım deyin :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder