1 Şubat 2012 Çarşamba

Saç Çıkaran

Selamlar selamlar selamlar. Eveet Pikaçu nun nişanı yaptık kendisini yolcu ettik üstüne bir de dinlendik. Bu akşam artık bir boşluk hissetmeye başladım. koşturmacaya alışınca çok zormuş öyle boş boş oturmak. Neyse ki biz de iş çok. Babam anneme sevgililer günü hediyesi olarak zımba makinesi aldı koltuk kaplama maceramız kaldığı yerden devam edecek. Bittiği zaman sizinle de paylaşacağım şimdilik ufak bir sırrımı paylaşmak istiyorum. Dönem dönem stresten kaynaklanan saç dökülme şikayetleriniz var mı? Varsa kalemleri kağıtları hazırlayın başlıyoruz.Bu formülü üniversitede okurken Kon Tvde gündüz kuşağında bir programda duymuştum. (Selçuk Üniversitesi mezunuyum) Sonra sonra ihtiyacım olur diye heralde beynime yazmışım. Geçen kış saçlarım özellikle ön kısımlardan çok döküldü. Ben de haftada bir bu karışımı yapmaya başladım. 

MALZEMELER                      :
1-)Zeytinyağı  
2-)Badem Yağı  
3-)Çam terebentin Yağı (çeyrek şişe kadar)
4-)4-5 Diş Sarımsak
5-)E vitamini veye Bepantene ampul


YAPILIŞI  VE KULLANILIŞI: Bu malzemelerin hepsini resimde gördüğünüz gibi bir şişede karıştırın. Sonra saçınızın özellikle dökülmenin olduğu bölgelerine masaj yaparak yedirin. 2 saat bekleyip sıcak bol suyla yıkayın. Bu kadar. Sonuçta atla deve değil tabi de ben faydasını gördüm. Tamam ben 2 yıldır deniyorum çok da memnunum, deneyin diye sizinle paylaştım ama sonra alerji falan olursanız karışmam. Ayrıca malzemelerin ölçülerini yazmadım ama bunlar zaten ufak şişelerde satılan malzemeler yarım litre zeytinyağına hepsini karıştırın. İşte bu kadar :D Daha sonraki günlerde nişan detaylarını süslerimizi ve pikaçunun elbisesini paylaşacağım :D


7 yorum:

  1. denemek lazim ;)kesin ise yarar sarimsak cok iyi geliyor saca.

    bepantenin kapsülünü ilk kez görüyorum .normalde ne icin kullaniylior ??

    YanıtlaSil
  2. normalde cilt ve saç kökü hastalıkları için kullanılıyormuş :D gözünü sevdiğimin ilacı merhemi kremi ampulü ayrı işe yarıyor wallai :D

    YanıtlaSil
  3. hahahah ay ılacın adını da ısrarla yanlış yazmama on puan veriyorum :D:D:D

    YanıtlaSil
  4. hımmm duymustum bunu sanki de sarımsak kokusu filn kalmıo dimi çıkar yanii??:)

    YanıtlaSil
  5. şampuandan şampuana değişir belki ama ben pantene kullanıyorum kalmıyor hiç :D

    YanıtlaSil
  6. bu karışımı kaç gün saklayabiliriz.yani tek seferlik (yarım litre zeytinyağı) bi maske değil öyle değilmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet uzun süre kullanılabiliyor hatta azaldıkça ekliyorum. Yaptıktan sonra bir hafta güneş görmeyen bir yerde ağzını sıkıca kapalı olarak bekletirseniz daha da iyi sonuç alırsınız hatta :D

      Sil