7 Şubat 2012 Salı

Mango Söyle bakalım ne giyelim

Sevgili Mango sağolsun bu sezon ne giysem derdinden kurtarmış bizi yine :D Hatta bunu yaparken kuralları da tek tek anlatmış ki neyi neden yaptığımızı bilelim :D 

Ben seçsem de bunları seçerdim. Hele ki deri mont harika. Kilo vermeden asla almam o yüzden çok imreniyorum :(


Turuncu hiç sevmem aslında. Yani bu seneye kadar beğenmezdim. Turuncu karşıtlığımı H&M den aldığım kazakla kırdım devamı gelecek galiba.

En büyük hayalim işe böyle gitmek. Hele ki ayakkabılar. Böyle başlasam bile güne akşama doğru babetlere geçiş yapıyorum maalesef.

Orman teması hem kıyafetlerde hem de aksesuarlarda kendini gösteriyor. Hatta sezon makyajı da genelde orman renklerinde.

Bu renkli bilekliklere bayılıyorum. Yabancı bloglarda çok güzel DIY projeleri de var :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder