5 Şubat 2012 Pazar

Oriflame Girl

Başlığa bakıp kendimden bahsettiğimi sanmayın darlings. Ürünlerin üzerindeki kızdan bahsediyorum :D Sevgili Pınar ablacığıma 2 bilemedin 3 ay önce indirimdeyken verdiğim fakat ikimizde de Leyla geni olduğundan unuttuğumuz Liselotte Watkins Doğal İsveç Kozmetikleri siparişlerim resimde gördükleriniz. Kendilerini geçen hafta teslim alabildim ve bugün 2. kez kullandım ve gayet memnun kaldım.  Benim için temizlik biraz da güzel koku demek. Koktuğu için birçok kez otobüsten dolmuştan inmişliğim mekanı terk etmişliğim vardır. Bir ürün almadan önce ne olursa olsun direk koklarım. Ürünün beni çeken bir yanı da güzel kokusu hem vanilyamsı hem meyvemsi sanki. Baymıyor ama bir aa dedirtiyor ve kalıcı sayılır. (Fiyatı konusunda da sizi yanıltmak istemem ama ya hepsi 12 liraydı yada 10 lira o yüzden cazip gelmişti biraz da )

Soldaki kremli duş jeli. Hakikatten kullanırken de kremli olduğunu fark ediyorsunuz.Foşur foşur da köpürüyor. Ortadaki Vücut kremi. Bazen eser saatlerce kremler sürerim bazen de aylarca kullanmam. Ama hem diz kapaklarım hem de dirseklerim çok kuruyor. Resmen pul pul dökülüyor. Mecbur kullanmaya dikkat diyorum ben de. Dedim ya 2. kez kullandığımdan şimdilik iyi geldi diyebilirim. En soldaki ve 3. ürün ise el kremi. Yine onu da aklıma geldikçe kullanmaya çalışıyorum. Çünkü gün içinde çok fazla insanla tokalaştıkça çok fazla da el yıkamak gerekiyor.(Normalde hijyen teyze falan değilimdir. Arada takarım böyle) Her yıkamadan sonra kullanmaya çalıştım. İçindeki gliserin sayesinde yumuşacık yapıyor :D Walla ürünler doğal başlığı altında satıldığından, uygun fiyat ve kolay temin gibi artıları da olduğundan tavsiye ediyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder