4 Şubat 2012 Cumartesi

Klasik Cumartesi

Son 4-5 aydır üzerimde bir kara bulut var her alanda kendini hissettiriyor sağolsun. Bugün de gene bu kara buluttan bir iki damla düştü Allah tan etkisi çok kuvvetli olmadı. Aslında bugün misafirlerimiz gelecekti bu yüzden sabahtan beri hazırlık vardı hatta minik köstebek pastalar, patates salatası, muhallebili kadayıf ve ıspanaklı börek bile yapmıştım.(Evet hepsini bizzat ellerimle yaptım annem çok yorulduğu için) Neyse o plan bugünlük iptal olduğundan ikramları da şuan yazımı yazarken yiyorum. Kafamda da geçen yazı da bahsettiğim karışım var tam şen dul oldum. Gerek facebook sayfamdan gerekse twitter dan da duyurmuştum Sephora indirimini. Kaşla göz arasında uğrayıp bu malzemeleri almıştım. Şimdi tek tek bakalım bakalım neler almışım:D
 Krem ikili göz farını fiyatı da 5 lira falandı galiba denemek için almıştım. Teoride güzel rengi falan çok hoş ama pratikte anacım bana pek uygun değil. Bir süre sonra çizgi çizgi oldu. Bilemiyorum belki de ben tekniğini bilemedim. 



Normalde günlük makyajım kapatıcı, gözaltı pudrası, kalem, rimel allıktır. Böyle sayınca e daha ne sürecektin dediğinizi duyar gibiyim ama yaparken hiç de çok gelmiyor ki insana.
Soldaki pudra Sephora nın D20 warm nude isimli pudrası. Bunu gözaltı kapatıcımı sabitlemek için kullanıyorum. Eskiden daha açık kullanıyordum ama baktım ki resimlerimin hepsinde Demet Akalın göz altlarına sahibim(kendisi de çok beyazlatıyor) vazgeçip daha koyu bir renk denemek istedim. 

Sağdaki ise yine ucuz diye alınan bir pudra. Tonu medium. İlk kez kullanıp da memnun kaldığım pudradır kendisi. Direk ton uyumunu sonunda yakaladım. Mineral olma özelliği de cabası üstelik. Fiyatı 12liraydı. 

Fark ettiğiniz üzere göz altlarıma takmış durumdayım. Hele burun ameliyatından sonra hala iyileşme sürecinde olduğumdan daha da mor gelmeye başladılar bu da benim canımı daha da çok sıkmaları demek oldu. Bakalım bir deneyeyim diye aldım. Bunun yorgun ruhlar için olanı da varsa getirin parası önemli değil bacılarım. Görüşene dek kendinize iyi bakın :D

2 yorum:

  1. kara bulutların en kısa zamanda dağılması dileğiyle..güle güle kullan aldıklarını:)

    YanıtlaSil
  2. hiç tanımıyoruz birbirimizi ama bu iyi dilekler beni çok mutlu ediyo :D:D:D:D çok teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil