12 Mayıs 2012 Cumartesi

Sanalizm

Şuan Fb-GS derbisi oynandığından adeta ülkenin tüm geleceği buna odaklanmış olduğundan fakat benim zerre kadar umrumda olmadığından bare bişiler yazayım dedim. Bu aralar sanal mutluluklar peşindeyim. Her gelen kampanya mailine kredi kartı bilgilerimle cevap veriyorum. Kartlar artık cüzdanda değil evin muhtelif köşelerinde geziniyor. Şimdilik iyi de ay sonu gelsin o zaman görücem kendimi kafamı nerelere vurucam acaba. Hava bir yağmurlu bir güneşli. Bence yağmurlu olmasının hiçbir mahsuru yok zira ben bir atopik(alerjik bünyemsi) olduğumdan en rahat ettiğim hava yağmurlu hava. Bu siparişlerinde en erken gelecek olanı 15inde gelecek o zamana kadar bekle dur artık. Bugün kendime geldiğimde 1 kg şeker hamuru alacaktım ki yuh dedim kalk iki dolan da kendine gel. Sonra kalktım yürüdüm bir buçuk saat geldiğimde yorgunluktan şeker hamuru görecek pek halim yoktu. 

Markafoni deki Pastel markasının kampanyasından aldım eteği. Pileli uzun sezonun trendlerinden malum eksik kalmak istemedim.

New Look İngiltere merkezli bir alışveriş sitesi. 05.05.2012 tarihinde aldım bunları. Pantolon  temin edilememiş ama sonra yine satışta. Anlamadım ama uğraşmadım da. Özellikle indirimde harika ürünler var. Birçok blogger buradan alışveriş yapıyor zaten. Normalde 5 ila 7 gün arasında teslim oluyormuş ama ben haftasonu sipariş verdiğimden biraz gecikecek heralde bakalım kısmet. 

Öyle bir hal aldım ki artık kırtasiye malzemelerini bile netten sipariş veriyorum. Allah sonumu hayretsin. Niye aldım bilmiyorum ayakkabı filan yaparım. Sanatsal Kırtasiyem diye bir site.

Sağdaki çizgili pantalonun daha kalın çizgilisini aradım durdum. Kumaş halini bile bulamadım derken bugün gördüm Trendyol da. Soldaki elbiseyi niye aldığımı bilmiyorum muhtelemen kardeşim giyecek.Sateen diye bir marka.

Toni&Guy ürünlerine ne zaman Watsons a girsem elim gidiyor gidiyor ama alamıyorum. Fiyatları yüksek geliyor. Limango da indirimdeyi öyle olunca soldaki bakım serumunu ve sağdaki bakım maskesini aldım. Bugün de gittim saçımı kestirdim eve geldim abidik gubudik bir boya yaptım anlayacağınız saçıma taktım. Bakalım kısmet bu işler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder