7 Ocak 2011 Cuma

POLYVORE, love it :D



Gene çalışmam gereken saatlerde nette gezinirken bulduğum bir site :D Giriyorsunuz sanki kendi gardrobunuzdan bugün ne giysem der gibi kombinler oluşturup stilinizi yansıtıyorsunuz. Walla ben seçerken sanki satın alıyormuşum hissine kapılıp acayip mutlu oldum rahatladım :D Polyvore' un güzelliği bununla da bitmiyor. Tüm ürünlerin markalarını ,fiyatlarını ve isterseniz satıldığı siteye sizi yönlendirerek ürünü satın alma imkanını da sunuyor. Kombinimin aslında benim olmadıklarını farkettiğimde ise çok geç olacağından yeni bir kombin yapıp gene rahatlamayı planlıyorum. Uzun lafın kısası haftanın son iş günü olduğu için kendime eğlence arıyorum. İlk kombinim  güne Taylor Momsen (Gossip Girl Jenny Humphrey) in fotoğrafı ile başladığımdan olsa gerek rock star elektriği yayıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder