3 Kasım 2014 Pazartesi

Kötülerin dünyasında indirim



Haftasonu malumunuz Gratis ve Watsons indirimleri vardı. Sağolsun İzmirli bayanlar mağazaları talan ettikleri için sadece bunları aldım. Zaten pek bir ihtiyacım yoktu o yüzden bir nevi de isabet oldu. 



Pamuk ve aseton çok önemli biliyorsunuz. İndirimde alınmazsa bir daha alabilmek için kredi falan çekmek gerekebilir. Hele bu maskeler indirim olmadan rafın önünden geçemezsiniz. İşte nasıl bir alma hırsı ile gittiysem ilk mağazada bişi bulamayınca bunları aldım. Ama oje galiba Watsons tan. İndirimde bile değildi. 
Soldaki Neutrogena jel temizleyici ve sağdaki Dirty Works Detoks Mask Gratisten yine tamamen meraktan alındı. Kırmızı olan ise Pure Beauty göz altı maskesi Watsons tan alındı. Bu markanın diğer ürünlerini de beğenmiştim kullanan herkesten de olumlu yorumlar duyduğumdan bir deneyeyim dedim.



Watsons taki şampuan kampanyası iyi oldu. Bir alana bir bedava vardı. Şampuanı alınca krem bedavaya geldi. Şampuan tabi şuan banyoda direk denedim.


İndirimden tek almak istediklerim bunlardı. Tam 4 mağaza gezdim. Soldaki far bazını 2. Mağazada( Kıbrıs Şehitlerindeki) bulabildim. Diğerleri hiçbiryerde yoktu. Tabi ki yılmadım pazar günü dur bi bakayım diye önceden gittiğim ve aradığım hiçbirşeyi bulamadığım Alsancak Meksika sokaktaki mağazaya tekrar uğradım bir gün önce olmayan ürünleri hem de son ürün olarak kaptım. Aslında cumartesi gecesi hiç iyi bir insan olmamıştım ( hatta sabah uyanınca ben kimim, ne ara böyle nefret doldum, niye aslında olmadığım biri gibi davranıyorum diye epey düşündüm) ama kötülerin dünyası dedikleri bu galiba. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder