24 Temmuz 2015 Cuma

Loreal ile makyaj temizliği




Tam bir terazi burcuyum. Maymun iştahlıyım. Bir heves başladığım şeylerden bir süre sonra soğuyabiliyorum. Soğumak da değil ama yeni alanlara kayıyor hevesim. Bknz bu blog. Gene bir heveslendim ettim ama dur bakalım ne kadar sürecek diye de düşünmeden edemiyorum. Girişi yaptığımıza göre artık sebebi ziyaretimize gelebiliriz. Uzun zamandır sephora waterproof göz makyaj temizleyicisini kullanıyorum ki hem burada hem de instagram da paylaşmıştım. Yine bir şişeyi bitirdim yaz geldiği ve yağ bazlı ürün kullanmak istemediğim için de ne yapsam diye düşünürken Gratis indirimi başladı. Herkesin kullandığı ve önerdiği Loreal göz makyaj temizleyicisini denemek istedim yanına da bir yüz temizleyici ekledim. 





Göz makyaj temizleyicisini genel olarak beğendim. Tahriş etmiyor yakmıyor ve kalıntı bırakmıyor. Sephora dan sonra mutlaka yüzümü yıkama gereği duyardım bunda o his yok o yönden de memnun kaldığım bir ürün oldu.  

Aslında yüz temizleyicisini kıyaslayamam çünkü ben sıvı temizleyici olarak doktor reçetli bir karışım kullanıyorum. O da alkol bazlı olduğundan hassas cildi olanlara pek uygun değil. Ama Loreali de sevdim o da yapış yapış bir his bırakmadı bende. Yakmıyor ve kokmuyor. Bioderma ya karşı çıkarılan uygun fiyatlı bir ürün. Hele indirim döneminde karşınıza çıkarsa alın deneyin derim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder