9 Mart 2016 Çarşamba



Selamlar hazır elim değmişken bu aralar çok kullandığım fiyatları da epey epey uygun olan rujlardan bahsetmek istedim. En pahalısı Maybelline onu da Gratis indiriminden satın aldım. Yani fiyatları maksimum 20TL. 




Sol baştan başlarsak 1, 3 ve 5. Sıradaki rujlar zaten Essence, 4.sıradaki ruj ise Maybelline ve Gratisten alındı. 2. Sıradaki ruj ise Rossman dan Rival de Loop. Malum bu aralar nude  ve gül kurusu renklere rağbet epey fazla. Benim de elim hep ya toprak tonların ayada içinde pembe ışıltılar olan doğal tonlara gidiyor. Tamamen nude dudaklar tenime yakışmadığından herhalde. 



İçlerinden tabi ki en pahalısı olan Maybelline' den memnun kalmadım birtek. Daha doğrusu sevdim mi sevmedim mi bilemedim. Bir kere çok parfümlü. Kokusu da kurabiye gibi ama nedense bir ağır geldi. Biraz da ışıltısı fazla. Yine de sürmekten vazgeçmiyorum. Böyle değişik birşey. Essence 3 ise açık ara favorim. Kalıcılığı da tadı, kokusu ve yapısı da harika! 





.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder