5 Mart 2016 Cumartesi

Sem the blogger




Uzuun upuzun bir aradan sonra yeniden merhaba. Tamamen bir hevesle açtım bu blogu. Sonrasında malum twitter, instagram, şimdilerde snapchat derken birşeyler paylaşmak için buraya uğramak; hele iş yoğunluğu da artınca biraz zorlaştı. Tabi bir de evlendim. Son 1 yılım hemen hemen bu evlilik süreci ile geçti.Bu süreçte olanınız varsa herkesten duyacağı gibi 'tatlı telaşların' peşine düştük kısacası. 

Bu süreçte bol bol Gratis, Watsons ve Sephora indiriminden faydalandım. Ama görüntülemek yazmak için hiç fırsatım olmadı. Kadınlar günü için başlayan indirimi yakalayınca dün uğradım Gratis' e. Artık mutlaka almalıyım dediğim bir ürün kalmadığından bu sefer paylaşmak istedim. 

Hask Monoi markası ile yine bir indirim günü tanıştık. Önce yeşil paketli olan saç bakım kremini denedim. Saçım hacimsiz ve boyasız da olduğu için paketi 3 e bölerek kullandım. Ona rağmen çok memnun kaldım. Hele o tropik adadaymışım gibi hissettiren kokusuna bayıldım. Bu sefer indirimde canımın çektiği başka bir ürün olmadığından serideki diğer ürünleri aldım. 





Ortadaki şampuandan ve bu hem kuru hem ıslak saça uygulanabilen bakım yağından da umutluyum. Umarım hüsran olmaz. 



Essence markası indirime girmemişti. Ama yine de bu ruju aldım. Bu serideki diğer rujlar da ilgimi çekiyor başka bir yazıda iyice anlatmak istiyorum. 

Bu ürünlerin yanı sıra Benri(3 al 2 öde kampanyasından dolayı) pamuklarımı da stokladım. Emily dudak kaleminin yeni bir rengini aldım. Şimdilik benden bu kadar. En kısa zamanda görüşmek üzere. 

2 yorum:

  1. merhaba canım bende bu saç ürünlerini denemek istiyorum ama çok iç açıcı yorumlar okumadığım için vazgeçtim almaktan :( bu arada bende bloğuma beklerim esen kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle kozmetik ürünler kişiden kişiye göre değişiyor tabi :) ben gözle görülür şekilde memnun kaldım ama herkes sevmeyebilir :))

      Sil