7 Ocak 2012 Cumartesi

H&M 2012 İlkbahar Yaz


Hayatta hep iyi şeyler olsa keşke. Herkes hak ettiğini yaşasa. O  zaman da sıkıcı mı olur hayat? Bu sıkıntılardan sıyrılıp, yeniye doğru bir adım atmak hem çok kolay hem çok ama çok zor. Bu aralar o ruh halindeyim.   Daha doğrusu hayatın zor yanlarındayım. Araftayım. Büyük bir sınav sanki kademeli olarak giriyorum. Her sınavdan sonra başkası geliyor. Ama sonra diyorum ki Rabbim sevdiği kulunu sınarmış az daha sabır. Bu süreçte de blog, net falan geziyorum işte. Maksat kafa dağılsın. İşte efendim tam kafa dağıtmalık bir post hazırladım size. H&M 2012 ilkbahar yaz koleksiyonundan birkaç ürün. H&M takıntım tamamiyle İzmir de bulunmaması ile ilgili açılsın dakikada bitecek takibim.  Öyle işte burada olmak terapiye gitmek gibi biraz da yazınca rahatlıyor insan. 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder