11 Ocak 2012 Çarşamba

Geri Sayım



Daha öncede belirtmiştim bizim pokemonun nişanı için artık son 17güne girdik. E hanımefendi görevde olduğu için de iş başa düştü :D Geçen gün resmen mesai bitsin diye bekledim. Bitsin ki eve gidip kendimi renklerin içine atayım. Bunlar hazırlıkların bir kısmı. Martha' nın pon ponlarından ve gül topunun güllerinden yaptım. Yaptım da ne güller ne de ponponlar orjinalleri gibi olmadı. Suçu hemen bizdeki ürünlerin kalitesinin düşüklüğüne attım vicdanımı rahatlattım. Ya bir an bırakasım geldi ama malzemelere dünyanın parasını verip de geldiğinde süsleri bulamayan pokemonun bana saldırışını düşündüm hadi sem dedim yola devam:D Bu arada Yüce rabbim Instagram ı çıkaran kulundan razı olsun. Onunla hayat daha güzel :D Önerileriniz varsa lütfen paylaşın  
Şovv başlasıın 

Peçete halkası biraz daha oynayacağız üzerinde.

Marthanın ponponlarının rüzgarda kalmışı. Ponponlara Sem yprumu desem daha havalı olur.

Güller iyi oldu ama şimdi bakın.





8 yorum:

  1. :):):):) cnmmm kankimmmmm beniimmmm söz bende seninkinde tüm organizasyonu üstlencem gerçi seninki kadar başarılı olabilrmiim bilemiorum:)sende organizatör ruh kimsede yok sonuçta turkish martha'm benim:):):):)

    YanıtlaSil
  2. cok basarılı gorunuyorlarbence, ellerine sağlık..

    http://aysstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. :Dçok teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerine sağlık:) http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. süpeeeerler , ne guzel seyler bunlar

    YanıtlaSil
  6. güzel yorumlarınız için çok teşekkürler :D:D:D

    YanıtlaSil