20 Ocak 2012 Cuma

Golden Globe After Party

Biliyorum çok geç kaldım. Ama hem pokemonun nişan hazırlıkları, hem annemin koltuk kaplama girişimi, dilekçeler duruşmalar derken anca fırsat buldum :D Baktım herkes zaten kırmızı halıyı yazmış anlatmış bare dedim ben de sonrasında düzenlenen partiyi yazayım da hoşluk olsun :D Sizleri çok seviyor kokulu öpücüklerimi gönderip bol koşturmacalı hayatıma geri dönüyorum :D İsimlerini yazamadım zaten yenilerin çoğunun da ismini bilemedim.




















Buna yorumsuz kalamadım maalesef  annecm bu ne
 
 










bence gecenin en şık ikinci ismi birincisi mi kim ?
işte bu bayan. Hiç sevmem kendisini ama hakkını da yiyemem.Gecenin en şıkıydı bence

2 yorum:

  1. bence de angelina harika görünüyor, şimdi bir de hamile dedikoduları çıktı ya bu elbisenin içindeki hamile angelina'ysa söyleyecek laf yok diyorum ;)

    blogumda aufak bir hediyem var beklerim ;)

    http://irem-just-a-dream.blogspot.com/2012/01/hediyem-var.html

    YanıtlaSil
  2. :D aynen maşallah diyelim

    YanıtlaSil