8 Ocak 2012 Pazar

Marchesa Spring&Resort 2012

İngiltere doğumlu Georgina ve Keren isimli iki bayanın yolları Londra' da Chelsa College of Art And Design da kesişir. Biri 2000 yılında diğer 2001 yılında okullarından mezun olurlar. Kader bu ya 2004 yılında tekrar bir araya gelerek, vintage parçalar ile Asyatik(bunu ben uydurmuş olabilirim ya Asya' ya ya özgü desenler demek istedim) desenlerden esinlenerek oluşturdukları kreasyonları ile Marchesa ortaya çıkar.  O günlerden bugünlere bayanlar New York başta olmak üzere dünyanın moda merkezlerini ve kırmızı halıyı da ele geçirmiş durumdalar. En sıkı takipçilerinden biri Gossip Girl 'in S'İ Blake Lively. Ben Zuhair Murad tasarımlarıyla Marchesa tasarımlarını birbirine çok yakın buluyorum ve ikisinin de elbiselerine bayılıyorum. Elbise dediğime bakmayın sanat eseri sayılabilirler :D İşte 2012 yılının ilk Marchesaları sizlerle :D Bpl resimli bir post oldu :D

Marchesa Spring 2012 



























Marchesa Resort 2012

























Geçtiğimiz Yılların Marchesa Ünlüleri










2 yorum:

  1. marchesa rüya elbiseler yapıyor...

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. :D insanın uyanası gelmiyor hatta :D:D

    YanıtlaSil