13 Ocak 2014 Pazartesi

Mini boys

Henüz Ocak ayının 13 iken sanki Mart gelmiş gibi değil mi sizce de? Ya çok hızlı geçti bu ay Yada çok yavaş geçiyor bilemedim :// Resimde gördükleriniz benim sevgili miniboylarım. Aralık ayı içerisinde Clinique internet sitesinden yapmış olduğum alışverişin yanında gönderildiler. Hatta şipşirin bir makyaj çantası ile. 
 
Çantamızın içinde 3,5 ml lik high impact black maskara, 30 ml lik liquid facial soap mild temizleyici, 7 ml lik even better fondöten, 7 ml lik moisture surge intense nemlendirici ve 5 ml lik all about etse serum var. Maskarayı ve fondöteni henüz kullanmadım ama all about eyes serumu ve nemlendiriciyi inanılmaz sevdim tekrar almayı düşünebilirim. Temizleyicisi ise normal seviyede vichy sen de çok memnun biri olarak yoluma vichy ile devam edeceğim. All about eyes bittikten sonra estee lauder göz krem ve serumunun testerlarına bakacağım. Öyle işte keyfim yok pek ama diyete de spora da devam ediyorum bir yandan. Görüşmek üzere 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder