18 Ocak 2014 Cumartesi

H&M Body

Malum İzmir de hala bir h&m yok ve biz İzmirli H&M severler bundan çok ama çok şikayetçiyiz. Zara nın bile yıllar sonra geldiğini düşünecek olursak H&M için önümüzde uzun yıllar var demektir. Bulduğum her H&M mağazasını talan ederim. Tabi bu kez de öyle oldu. Zara indirimi sebebiyle giyim yönünden dikkatimi çeken pek birşey bulamadım o yüzden bakım ürünlerine yöneldim. Maksat mağazadan eli boş çıkmamak!! 
Sol baştan sayacak olursak aldıklarım Delicate Darks shower gel ve Body butter, Darling Deep shower gel ve Body lotion, duş jelini bulamamama rağmen kokusunu sevdiğim için yeşil kavanozdaki Green Haze isimli Body butter, en sağda üstte bronz şişedeki Cotton Wood eau de toilette ve devasa büyüklükteki ama bayıldığım keşke yedekleseydim dediğim Vanillia Lip Balm. En farklı ürün ise maalesef Türkiye den değil ayıptır söylemesi İtalya seyahatimden edindiğim Body Treats isimli simli Body Mist. Yaza kadar bitmesin diye azıcık azıcık kullanıyorum napiyim. Simler aşağıda görülmüş ama vücutta bu kadar parlamıyor korkmayın. 



Ürünlerin hepsini özellikle de yapış yapış olmamalarını çok sevdim. Fiyatlarının da 6 lira ile 10 lira arasında olduğunu düşünürsek bence denenmesi gereken ürünler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder