16 Ocak 2014 Perşembe

E.L.F

Selamlar. Bu aralar doyumsuzluğum ve alış veriş aşkım tavan yapmış durumda. En son elf isimli siteye dadandım tam yıl sonu kampanyasına da denk geldiği için bu resimlerde gördüklerinizi aldım. Ilki baked eyeshadow palette NYC. Bir naked serisi gibi değil. Henüz bugün elime geçtiği için deneyemedim ama çok kalıcı değil gibi geldi bakalım deneyip göreceğiz. Diğeri ise aşağıdaki fırça seti. O zaman 6euro falana düşmüştü diye aldım. Beklediğimden daha iyi çıktı. Günlük makyajda fırça kullanımı tamam da abartmaya gerek yok diye düşünüyorum ben. 17 Aralık'ta aldım biraz uzun kargo süresi ile bugün yani 14 Ocak'ta elimdeydi. Ama bu standart kargo ile kayıtsız gönderildiği için uzun sürdü diye düşünüyorum. Neyse sırada h&m ve zara alışverişlerinin yazıları var :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder