29 Ocak 2014 Çarşamba

Elf part 2

Elf( eyes lips face) ten 2. Alışverişim de geldi. Elime ulaşması gene ortalama 1 ayı buldu. Firma normalda daha kısa sürdüğünü noel öncesi yoğunluk olduğunu belirtti ama pek inandırıcı gelmedi. Fiyatları hele indirim dönemi için çok uygun. Ama flormar ile aynı kalitede bence kargo masrafı ödemeyin. 
Little Black Beautybook isimli far setinin festive everyday olanını seçmiştim bir renk grubu daha vardı. Bu seti diğer aldığım sete göre daha çok sevdim. Önceki yazıda bahsettiğim hiç kalıcı değil ama bu seti 2 gündür kullanıyorum memnunum. 

Bildiğiniz eye liner özürlüyüm. Her yolu denedim olmuyor. Sabah gene sürdüö gene olmadı tahriş olduğu için de bir daha çıkarmadım öyle geldim işe. Yarın bunu deneyeceğim yapısı güzel hemen kuruyacak gibi durmuyor. Zaten cream eye liner almamın da sebebi bendekiler gibi ıslakken dağılma ihtimali olmaması.

Bir siyah ve bir kahve pigment far aldım. Tamamen ucuz diye aldım. (1.80 euro) gözümde uygulamadım ama açmaya çalışırlen ellerime bulaştırdığım için renklerini de duruşlarına da beğendim. 

İlk siparişim biraz gecikmişti hatta firma da kayboldu sanmıştı bu yüzden bana bu lip exfoliator ı göndermişler. Paketi açana dek ne işe yaradığına dair bir fikrim yoktu. Ürünü kullanıp silin dio ama kalsa da tadı ve kokusu çok hoş. Ölü derinin atılmasına yardımcı oluyor hem de nemlendiriyor. Bunu da sevdim zaten hediyeydi daha çok sevdim. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder