26 Mart 2012 Pazartesi

Kandırıldım.

Evet bugün bizzat öz annemce kandırıldım. Çeyizciye bir hediye bakalım iki dakikada biter işimiz vaatleri ile sokuldum sonra 730TL' lik çeyiz alışverişi yapmış bir şekilde çıktım. Allahtan acil bir duruşma çıktı da koşar adım hızla uzaklaştım. Tamam hepsini beğenerek severek aldım ama ben o paraya beğendiğim DKNY saati veya  LV güneş gözlüklerini de alabilirdim. Yine onları da severdim kullanmaya kıyamaz öper okşardım. Neyse artık inş ilerde takı paralarıyla alıcam onları da napiim. Toplamda 4 nevresim takımı, 2 pike takımı, 1 günlük yatak örtüsü, 1 bornoz takımı aldım. Hepsini de resimledim sizinle paylaşayım dedim :D Panpişler evlilik zor da evlilik hazırlığı daha zor. Hem yorucu hem masraflı falan felan. Bence evlendikten sonra çiftlerin gidip beğenerek almaları daha romantik ama ona da yanaşacak erkek pek yok gibi :D 










5 yorum:

  1. Hepside zevkli seçimler güle güle kullan canım ama inan eksikler bitmiyor evleneli 2 yıl olucak hala eksikler var.Bilirim ne zordur o hazırlık aşaması kolay gelsin ama zevkinide çıkar...

    YanıtlaSil
  2. walla benim daha eksik bakalım ama en azından kıyısından köşesinden başladık :D:D:D

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan hepsini canım. Evet hatırlıyorum zor ama aynı zamanda keyifli ve heyecanlıdır evlilik hazırlıkları :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel parisli muhteşem:) iyi yapmışın tatlım yoksa annenin çenesinden kurtulamazdın:) hepsini kullanırken bu postu hatırlayacağın için üzülme:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok sağolun çok teşekkür ederim güzel yorumlarınınz için :D paris benim de favorim :D

    YanıtlaSil