2 Mart 2012 Cuma

D&R siparişi


Yoğunluktan değil sayfamla ilgilenmek burnumun ucunu görecek halim yoktu değerli sem severler :D Bu süreçte çok çalışmanın yanı sıra kaplamaya başladığımız koltuklarımızın kaplama işlemi bitti, kirpi yünden halı örmeye başladım, D&R dan sipariş ettiğim kitaplarımı okumaya başladım, Kuşadası Güzelçamlı da bulunan Radon Termal isimli merkeze gittim, yeni bir rimel aldım daha neler neler :D Hepsi ayrı birer gönderi konusu olacak ama öncelik D&R' ın. Normalde kitapçılarda uzun vakit harcarım. Gezerim bakarım yeni neler var, hangi kitabın kaçıncı baskısı yapılmış. E tabi içerikten sonra bir de fiyatına bakarım. Geçen hafta büroda otururken birden kitap alma isteğiyle doldum doldum taştım. En yakın D&R da 20Km uzaklıkta olduğundan napsam diye düşünürken sitesine bir bakayım dedim.Ardından bakmakla kalmadım tabi oydu buydu derken 7 tane kitap aldım. Fakat D&R ın şöyle bir güzelliği oldu bana normalde mağazasında  19TL olan Ayşe Kulin' in Gizli Anların Yolcusu isimli kitabını ben 13.99TL' na aldım bir de üstüne kargo ücreti ödemedim. Daha da güzel olan tarafı perşembe öğleden sonra verdiğim siparişim cuma öğlen elimdeydi. Artık mağazaya gidip belirleyip internet sitesinden almayı planlıyorum. Size de öneririm hatta girin bakın sürekli yeni indirimli ürünleri var  :D Çok karmaşık abuk subuk bir yazı oldu ama idare edin artık haydi ben kaçar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder