24 Mart 2012 Cumartesi

ididit




Baktım ki çoktandır kendi yaptığım el emeğim göz nurlarımı sizinle paylaşmamışım. Hemen açığı kapatayım dedim. Kış geldiğinde pek bir gün teyzesi oluyorum ben. Bir elimde kek kalıbı diğerinde örgü takı malzemeleri falan oluyor. Şikayetçi değilim de yaparken farketmesem de gündüz iş akşam bu faaliyetler çok yoruluyorum. Neyse efendim bunlar da kirpi yünden ördüğüm paspaslar. Bu yünlerin simsiz olanının kilosu 12,5TL simlisi ise 25TL. Düşününce pahalı geldiğinden yarım kilo simli aldım 4-5 sırada bir sıra simli ördüm. Resimler çok net değil ama inanın harika oldu. Etrafına da annem sire kurdele ve dantel geçti fiyonk yaptı sağolsun. Diğeri ise ailecek nazara çok ama çok inandığımızdan hemen girişe koymayı düşündüğümüz minik pas pas. Önce düz beyazı ördük ardından tığ ile yaptığımız nazar boncuklarını ekledik. Düşündüğümüz kadar şahane olmadı ama kötü de değil. Öyle işte millet. İzmir de hava bugün harika bana kalırsa gezin tozun ohh mis ne örgüsü yaa :D:D:D (İlkinin ölçüleri 185x90, diğeri 100x90)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder