6 Mayıs 2014 Salı

Yves Rocher İkizleri



Kendimi sağlıklı yaşama ve fit bir vücuda adadım genşşler. Tabi haftanın hergünü değilde işte üç dört günü sağlıklı yaşıyorum diyelim. Mesela şuan Şeyda Coşkun un 3günde 3 kilo detoksundayım. Geçen yazılarımda portakallara karşı arayış içinde olduğumu zaten söylemiştim dayanamadım gittim aldım. İkisini 126TL aldım. 

Bu özellikle karın ve kalça için sıkılaştırıcı ve toparlayıcı etkisi olan bir ürün. Hafif yakıcı ama çok hafif. 1 ay boyunca 42 kadın üzerinde denenmiş ve ortalama olarak 0.9 cm incelme sağlanmış. Bunların 11 inde ise incelme oranı 24 cm. ( O oran nasıl oldu bilemedim yalnız)


Bu ürün ise selülit jeli. Rengine bakmayın ben sevdim. Neden bilmem iyi gelecekmiş gibi hissediyorum. Masaj yaparak uyguluyorum. Selülit sabunu ve fırça ile masaj yapıyorum. En son soğuk su tutup kan akışını iyice hızlandırıyorum. Duş sonrası ise bu iki ürünü kullanıyorum. 25 kadında 1 ay denenmiş ve selülit görünümü yüzde 87 oranında  azalmış. Epey başarılı. 



Ve asıl güzel olan haber :)) Artık benim de Yves Rocher kartım var ;) 2 ay içinde yapacağım alışveriş için (yeni ürünler dahil) yüzde 20 indirim, göz makyaj temizleyicisi ve kartıma 100 hediye puanı kazanacağım. Hımm acaba alsam alsam bu puanlarla neler alsam ?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder