12 Mayıs 2014 Pazartesi

Douglas kalp ben

Kozmetiğe bayılıyorum hele kozmetik mağazalarına ayrıca bayılıyorum. Hele satış temsilcileri dibinizde dolanmayan mağazalara aşığım desem inanın abartmam. İşte İzmir Forumdaki Dougles mağazası da bunlardan biri. Ne zaman gitsem daha çok uğramalıyım diyorum çünkü birçok gizli kampanyası ve indirimi oluyor. İşte bu resimdeki ikili de onlardan biri. Gerçi ben hepimizin bayıldığı Style & Glaze blogunun sahibelerinden Glaze in sayesinde haberdar olup mağazaya ışınlandım ama ürün zaten kasanın yanında olduğundan hemen dikkat çekiyordu.

                    



Bu ikili gözaltı kremi ve gözaltı kapatıcısı. Kapatıcıyı zaten severek kullanıyorum medium olması da ayrıca güzel. Asıl güzellik ise göz kreminin normal boyunu almayı düşünüp fiyatından dolayı çekimser kalmamın ardından bu 6ml lik miniği deneme fırsatımın olmasıydı. Üstelil ikisinin fiyatı sadece 25TL ;)) Orjinal boy ürün için 3 kutu ürünü almanız yeterli oluyor ve sadece 75TL ödüyorsunuz. Yakınınızda varsa ve gözaltı çizgilerinizden  şikayetçi iseniz mutlaka uğrayın. Ben serumu ile birlikte ikisinden inanılmaz memnun kaldım ki daha kremi daha yeni kullanmaya başladım. Bu aralar nerede indirim orada ben :))


                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder