4 Mayıs 2014 Pazar

Haftasonu kazananları

Kazananlar derken benimle eve gelmeye hak kazananlar demek istedim kızlar :))) Bu durumda benim ekonomim kaybetti ama olsun zarar yok çünkü istediğim şeyleri epey indirimli alabildim :)) Yukarıda bir ön gösterim yaptım ama ürünlerden bazıları örneğin Real Techniques Core Collection Fırça seti uzun zamandır istediğim bir üründü. Set Kadınlar günü indirimlerinde yüzde elli indirimle satıldığı halde alamadığım için anneler günü indirimini beklemeye karar vermiştim. Çok da iyi yaptığımı bugün anladım çünkü set Gratis te 61.55e düşmüştü.(Her zamanki gibi tabi ki emin değilim) Normalde fiyatı Migrosta 81.25TL diğer sitelerde de üç aşağı beş yukarı aynı. 

Set 4 adet ürün içeriyor en soldaki Contour Brush yani kontür fırçası olarak geçiyor. Ben şimdiye dek kontur çektiğim bir makyaj yapmadım ama madem seti aldık onu da yapacağız mecbur :)) 

Soldan ikinci fırça Pointed Foundation Brush yani sivri uçlu fondöten fırçası. Sıvı fondöten için kullanılır diyor ama tüm yüze uygulamak için biraz küçük gibi geldi bana. O yüzden kapatıcı için yada yine ince kontür çekiminde deneyeceğim sanırım. 

Soldan üçüncü fırça Detailer Brush yani detay fırçası. Adı üzerinde dudak çevresi, kaş üzeri veya burun hattı için kullanılabilir.

Son fırça ise Buffing Brush, yedirme fırçası. Kutusunda pudra ve mineral fondötenlerin tüm uygulaması için yazsa da genelde kullananlar fondötenleri için kullanıyor. Deneyerek öğreneceğim bakalım hangisinde daha başarılı olacak. 

Ten makyajında fırça kullanamıyordum o yüzden böyle minik ve ekonomik bir set aldım. Daha önce hiç kullanmayacağımı bildiğim için Flormar almıştım ama pişman oldum çünkü çok döküldü. Hatta makyaj esnasında döküldüğü yüzümde kaldığı için tamamen kaldırdım. Bu setten umutluyum. Siz de benim gibi makyajda fırça kullanımında yeniyseniz mutlaka deneyin ve Gratisteki stok azlığını da gözönünde bulundurup acele edin. Unutmadan söyleyeyim ürünler şuan Kozmela da da indirimde ama kargo ücreti ile Gratis fiyatına ulaşıyor sanırım. 

Evet şimdilik bu kadar en üstteki resimlerde de gördüğünüz üzere sıradaki yazım kuru şampuan üzerine olacak ve söz onda bu kadar uzun yazmayacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder