6 Şubat 2014 Perşembe

Ne denedim ne düşündüm

  


                     
Selam bir ne denedim ne düşündüm köşesine daha hoşgeldiniz :) Bir bilirkişi değilim elbette ama sanal dünyada tavsiye edilen özellikle de düşük fiyatlı ürünleri çok merak ediyorum alıyorum deniyorum. Bu iki ürün de öyle mesela. İkisini de Watsonstan aldım. İkisinin de fiyatı çok uygun( NYC 9,90TL idi fakat Rimmel i hatırlamıyorum.) Stay matte serisini çok tavsiye etmişlerdi ben de fondötenini deneyeyim dedim.
Tabi ki ürünü kabını incelemeden aldım. Eve geldim gene incelemedim. Sürmeye başladım bir gariplik gelince okudum ki ne göreyim mousse yani köpüksü yapıda bir ürünmüş. Fırçayla sürmeye başladığıma pişman oldum çünkü fırçayla da kalıp gibi kaldı. Ben mi beceremedim bilmiyorum tabi. Renk uyumu açısından çok zorlanıyorum. Garip bir rengim var ama ıvory ton olarak çok yakın. Kapatıcılığı orta seviyede. Dediğim gibi mousse ürün kullanmayı seviyorsanız deneyin derim.

Diğerine göre bildiğiniz sıvı bir ürün ve üzerinde yazdığı gibi gerçekten parlama önleyici. Ton olarak benim cildime Rimmel daha uygun geldi sanki.  Aslında günlük kullanımda ikisini karıştırıp kullansam tadından yenmeyecek ürünler. Bu da özellikle fiyatı baz alındığında denenmesi gereken ürünlerden. 
                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder