21 Şubat 2014 Cuma

Guerlain Meteorites Pearls




Selam :D Yıllardır yılan hikayesine dönen ve beni tanıyan herkesin de bıktığı bir 20 lik diş sorunum var ki bu aralar haddini iyice aştı. Ameliyat olmam gerektiği için korkuyorum ve sürekli erteliyorum. Ama bu haftaki ağrıdan sonra fazla kaçma şansım kalmadığını hissediyorum. Bu ürünü öyle nette boş boş gezerken gördüm görmemle birlikte de resmen aşık oldum. Eskiden makyaja çok düşkün biri olsam da( Üniversitedeyken bir assolist makyajı ile okula gittiğim için heralde) artık farı bile özel günlerde sürüyorum. Anlayacağınız aydınlatıcı  pudra nedir nerede kullanılmalı sorusuna verecek bir cevabım yok, bence almaya da gerek yok. Daha doğrusu yoktu bu ürünü görene dek. Henüz fiziksel olarak görüşmedik kendisiyle ama renklerine ve kutusuna bayıldım. Hemen almak için araştırmaya başladım. Bu haftasonu almayı düşündüğüm ürünlerle ilgili bir yazı yazacağım ki içlerinde beğenmedikleri olan varsa belki uyarır. Öyle işte şimdilik Guerlain Meteorites Perles isimli aydınlatıcısı ile uzaktan sevişiyoruz inş yakında zamanda kavuşuruz. Ha en önemli özelliklerinden biri de harika kokusuymuş bunu da duyunca mecbur alıcam artık.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder