28 Şubat 2014 Cuma

Mac vs Estee Lauder


Bu yazıyı nasıl yazdığımı bir Allah bir ben biliyorum. Yıllardır kabus olan yirmilik dişimi çektirdim. Ama keşke çektirmeseydim. Varlığı bir dertken yokluğu daha büyük bir dertmiş meğer. Şişlik ve ağrıdan duvarları tırmalıyorum resmen. Yatsam uyuyamıyorum kalksam oturamıyorum bare dikkatimi dağıtayım dedim bu yazıyı alelacele hazırladım. Benim bu ara yeni bir fondötene ihtiyacım var. En son Loreal Lumi yi denedim. İnceliği çol başarılı ama tam ten rengimi cok zor buluyorum. Kapatıcılığını da çok beğenmedim tonu bulamadığım için. Uzun zamandır almayı düşündüğüm iki marka vardı. Markaları araştırırken işin sadece markadan ibaret olmadığını aynı markanın birbirine tamamen zıt ürünler de çıkardığını gördüm. Benim sneakers işine döndü biraz. Size sorayım dedim ben de sizce hangisi?  


 
Pro Longwear kapatıclığı ve kalıcılığı herkes tarafından inanılmaz övülmüş. Tek sıkıntısı bazı kullananlarda kalıp gibi durmasıymış. 

 
Face and body isminden de anlaşıldığı üzere hem vücut hem yüz için özellikle yazın çok uygun diyorlar. Akma yada bulşma yapmıyormuş. Kapatıcılık seviyesi ise ortaymış. Tam kapatıcılık sağlasaydı açık ara favorim olabilirdi.




 En çok tercih edilen ürünlerden birtanesi. Uygulamasını ben de denedim başarılı. Aslında direk alacağım ürün buydu ama mac in yukarıdaki ürünlerini ve aşağıdaki double wear light kafamı karıştırdı. 


Kapatcılığı ve yoğunluğu double wear a göre daha az demiş kullanan herkes. Daha doğal duruyorsa belki bunu seçerim ama şu ara denemeye gitmem imkansız. Tam ten rengimi turturmak için bu diş yarasının kapanması lazım. Sizlerin kullanıp memnun kaldığı ürünler neler? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder