1 Mart 2013 Cuma

Alınacaklar





Bundan böyle bir şey almadan önce ihtiyaç listesi yapmaya karar verdim. Ne kadar işe yarar ne kadar uzun süre uygulamada kalır bilmiyorum ama hedefim hem elimdeki ürünleri bitirmek hem de dolup taşan dolapları biraz hafifletmek. Çünkü düşünmeden alıyorum yığıyorum kullanamadan ya ürün bozuluyor yada modası geçiyor. Yalnız şuan şöyle bir sıkıntım var bu listedekilerin bana göre hepsi acil. Onu nası çözüciiiizzz bilemiyorummmm :(:(:(:(Bu arada kapak resmi için google a bakarken akıllı kadın yazdım karşıma Küçük Emrah bile çıktı way anasını :D
Şuan kullanıyorum. Aslında set olarak almıştım. Akabinde doktora gidince o da haricen ürünler önerince duruyor bir tek bunu kullanmaya devam ettiğimden bitmek üzere alıcam zaten ucuz ya aciliyeti 0 :D

Bunu zaten kullanıyordum birinci kutu bitmek üzere. Asıl faydasını ikinci üründen sonra görebilirsiniz demişlerdi. memnun da kaldım almam lazım. Aciliyet derecesi 1 hatta alarmda!!!

Sephora da gezinirken tesadüfen gördüm hemen googleladım baktım ki kullanan hemen hemen herkes memnun. Alırım ama kullanmam mı acaba tipinde bir ürün benim için şuan aciliyet derecesi hımm bilmem ki 3 falan (en acili 1)

Ergenlikte çıkamayan isyankar sivilceler ergenlikten sonra çıkmaya ve maalesef leke bırakmaya başladı. Gitmediğim doktor kalmadı. Lazer tedavisi öneren var genelde. Ama korkuyorum. O yüzden şuan haricen hazırlanan bir temizleyici ve aknilox kullanıyorum. Aknilox tırt biraz o yüzden bu ürünü önerenler oldu. Kullananlar epey memnun. Yaz gelmeden denemek lazım. Aciliyet derecesi bence 2 olmalı.(ya hatta 1 bence )
Bu bebişin aciliyet derecesini üstteki merhem belirliyor aslında. Zira onu kullanırsam günde en az 3 kez güneş koruyucu sürmem gerekiyormuş. Vichy nin ürünlerini genel olarak beğendiğimden bunu tercih edicem. 

Bu bebişi uzun süredir beğeniyorum. Bayağı bildiğin kesişiyoruz.  Ama elimdeki ürünüm bitmediğinden almıyorum. Ürünü almasam da varlığı irademi kontrol etmemi sağladığından aciliyet derecesini de arttırıyorum ve 4 diyorum. 


1 yorum:

  1. ailecek beğenerek takip ediyoruz:):)hepsini al ve kurtul zira alacaksın biliyorum zaten boşa kendinide bizide yorma sem:)

    YanıtlaSil