16 Mart 2013 Cumartesi

İzmir de yagmurlu soguk bir cumartesiye uyandik. Sonra cok tatli seyler oldu kargolarim geldi gercekte olmasa da yuzumde gunesler actiiii ;)))) lacivert beyaz kareli gomlek trendyolun adini hatirlamadigim bir kampanyasindan 9 martta aldik bugun elimdeydi. Diger kozmetikler ise ihtiyac listemde olan parcalardi. Kredi kartimin hesap donemi gectigi icin fazla beklemeye gerek gormeden aldim wallahi. Normalde eczalink isimli siteden aliyorum dermokozmetik urunlerini bu kez hadi dedim eczanemizde den alayim. Aldim ama bin pisman oldum. Siparisin uzerinden 3 gun gecti hala tik yok sayfadan bakiyorum hazirlaniyor falan yaziyor. Ariyorum acan yok. Facebook sayfasina bir baktim yalniz degilmisim herkes muzdarip aha dedim dolandirildik. Neyse urunler geldi ama dolandirilim mi dolandirilmadim mi korkusuyla bir daha alis veris yapacagimi sanmiyorum. Ayrica tritone forte almistim ama gelen kutunun hicbiryerinde forte yazmiyor valla hic ugrasamayacagim kalsin boyle. Flormar eye liner aldim bir de sirf deneme amacli. Avon dan aldigimi hic begenmedim bakalim bu nasil cikacak. İyi tatiller :)))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder