20 Şubat 2013 Çarşamba

Seminer arasi

Baromuza bagli uzlastirma seminerimiz vardi bugun. Yarin da ikinci oturuma girip sertifikali uzlastirici olucam ins. Ogle arasinda kisa bir Alsancak turu yaptim. Flormari da ihmal etmedim. Tum bloggerlarda var benim neyim eksik dedim caviar nails ten aldim( flormar hemen hemen herkese hediye gonderse de ben valla parayla aldim). Bunlar tek uretimlik bir seriymis bir daha piyasaya verilmeyeceklermis asil istedigim tenk yoktu ben de bunu aldim.Bir de matte serisinden gri ve mavi aldim. Siyah kalmamisti. Bordonun en cok kahverengiye yakin tonunu cok seviyorum bir de ondan aldim. Acelem olmasaydi ay sonuna kadar indirimli olan urunlere de goz atacaktim ama yarin ins :))) caviar icin yorumum daha gereksiz urunler de kullandim seklinde olacak yani bir alex degil maalesef

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder