6 Temmuz 2012 Cuma

Sem&Toni&Guy

Çok kayıplara karıştım bu aralar çook. Hem iş güç peşinde koşmak hem sosyal tavşan olmak wallahi ne zor meziyetmiş  :D Instagramdan, facebook ve twitterdan beni takip edenler zaten görümüşlerdir iyice aktivite manyağı oldum çıktım. Ama iş için de 3 gün Bolu' ya gittim hukuki dünyasında çığır açan başarılara imza atarak döndüm. Ee malum bir gecede tüm sistemi değiştirecek yargı paketleri fırladı onları yakalamaya çalıştım.Bu yoğunlukta öyle saçıma bakım yapayım fön şettiriyim dalga verdiriyim yapamadım tabi. Ama Allahtan bu yoğun günleri görerek Limango daki Toni&Guy kampanyasından iki fıstık kapmışım. İş yerinde olduğumdan bendekilerin resmini koyamıyorum ama Sanalizm başlıklı yazımda sipariş verdiğimden bahsetmişim. İlk zamanlar bol bol kullandım da şimdilerde gözlerinin içine bakıyorum bitmesinler yada yeni bir kampanya başlasın diye:D Gerçekten inanılmaz memnun kaldım ve şiddetle tavsiye ederim. Sağdaki ürün saç kremi. Hani kremi çok kaçırdığınızda saçınız yağlıymış gibi görünür ya hah işte bu onu yapmıyor. İlk kullanırken ayy dedim ne bu kupkuru yaptı saçımı tırt çıktı falan ama sonrasında çok memnun kaldım. Hele ki ardından soldaki hatunu ıslak saça taradıktan sonra uygulamışsanız inanın harika sonuç elde ediyorsunuz. Ama her güzel şeyin bir bedeli var tabi ki bu bayanların da fiyatları 35-50 arasında aldığınız yere göre değişiyor. Şampuanları ile birlikte kullandığımı düşünemiyorum bile. Saçımdan başka derdim mi yok canım daha neler diyecekseniz demeyin kadının en güzel aksesuarı kesinlikle saçı. Şimdilik benden bu kadar annem ve çılgın diy projeleri ile geri dönüceeeem yakında beni bekleyin:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder