8 Temmuz 2012 Pazar

Babyshower

İyi pazarlar efendim kısacik bir haber verip kaçacağım. Koku takıntımı beni tanıyanlar bilir. KAc kez otobüsten tramvaydan dolmuşdan inmisligim vardır kötü Koku yüzünden. Ay suan bu yazıyı da ay fondan gönderecem ona ayrı bı heyecanladim. Neyse güzel kokmak benim icin eşittir body shop. Neroli jasmin vazgeçilmezimdir. Bu aralar yüzde elli indirimde olmasını fırsat bildim tam alışık oldugum uzere Yasemin kokularına kapılıp gidecektin ki arkamdan bir ses durun diye bağırdı ve çiçek kokularından hoşlanıyorsanız bir de çapon kiraz çiçeğini denemelisiniz dedi. O anda tüm dünya durdu benim icin. Bir yandan Yasemin kokumu aldatmak mı asla derken bir yandan da ikisi de çiçek bence aldatma olmaz Diyordum. Sonunda yenilik merakıma yenildim ve bu bebeği aldım. İyi ki de almışım bayıldım. HaZir yüzde elli devam ederken siz de koşun siz de alın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder