29 Nisan 2011 Cuma

Fill in the blanks mod on

Malum 21 nisan da yurt dışı kozmetik alış veriş yasağı başladı. Vatana millete hayırlı olsun. Allah bir yerden ayırır bir yerden kayırırmış ama gene Kipa da tüm kozmetik ürünlerinde 29-30 Nisan 1 mayıs tarihleri arasında yüzde elli indirim var. Ben de bu indirimden haberdar olur olmaz soluğu forum kipa da aldım. İndirimden de Alix Avien yedek allık, L'oreal maskara, L'oreal pudra ve göz altı bakımı için garnier roll on aldım. Toplam 63TL verdim normalde 130 civarı tutacaktı yani bardağın dolu tarafından baktım. Hazır foruma gelmişken Watsons a da uğradım Pantane hediye paketi aldım. Onun içerisinde de 700ml şampuan 700 ml saç kremi ve Olay marka gündüz kremi vardı ve o da toplam 12.90TL idi. Yani kozmetik için epey verimli bir gündü. Ha oraya gitmeden önce de Grupfoni den aldığımız cilt bakımı ve selülit masajı vardı onları yaptırdık cücümenle :D o ne masajdı yaaa anlatılmaz yaşanır :D Yarın da laser uygulamam, kaş tasarımım, manikürüm ve pedikürüm var. On bin bakımına girdim yani ya da fill in the blanks mod on :D Öyle işte kipa bildiğim kadarı ile İzmir, Ankara, Konya da var.Daha fazla bilgi için  http://www.kipa.com.tr/ adresine de bakabilirsiniz :D (Market Kozmetiğine karşıyım demeyin mutlaka gidin bakın derim ben)Bu post resimsiz oldu ama aktarım kablom kayıp :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder