25 Ekim 2014 Cumartesi

Savaş zamanı



Gün benim için kırışıklık ile savaşma günü!!! Malum 19 ekim itibariyle 30 oldum e bare artık kendime yatırım yapayım dedim. Kış boyu kiloma taktığımdan ve iyi kötü onu bir düzene soktuğumdan da sıra kaz ayaklarına gelsin dedim. Sevmiyorum yaşlanmayı. Yaşlılık birine muhtaç olmak gibi geliyor. Her yaşın ayrı bir güzelliği vardır elbet tamam ama ne bileyim tüm yaşlılar da hey gidi gençlik diyor. Bilemedim yani. Gerçi ailemizde Benjamin Button geni taşıdığımızdan ben yaşlandıkça gençleşiyorum. Bu ürünlere falan ihtiyacım da yok da maksat ekonomi canlansın :)  


Ben hemen hemen tüm kozmetik alışverişimi Boyner den yapıyorum. Hele tatlı mı tatlı, size ürün satmak için değil size doğru ürün satmak için çalışan Estee Uzmanı ile tanıştıktan sonra başka yere gidemiyorum. (Gratis ve Watsons ayrı tabi ki) Bu ürünleri de yine oradan aldım. (Aldım diyorum da çenemden kurtulmak için kardeşim doğumgünü hediyesi aldı) En soldaki set ile eye balm aynı fiyat olunca ben yanında aşağıda göreceğiniz Sumptuous Maskara ve Advanced Night Repair serumun deneme boylarının da bulunduğu seti aldım. O güne özel ikinci ürüne indirim kampanyası da olduğundan ayrıca bir de 250TL lik alışverişe indirim çeki de verildiğinden bana epey uygun fiyata geldiler. 



Önce serumumu ( ki bir sıkımı iki göze de yetiyor) ardından biraz bekleyip balmı sürüyorum. Çünkü uzmanım öyle dedi. Ardından da ince yüz çizgilerimin üzerine Advanced Night Repait serumu uyguluyorum.Ürün dünyaları yıktı ama ben de kullanalı bir hafta falan olduğundan işe yaradı harika wow diyemiyorum ama işe yarayacağına da inanıyorum. ( İnanırsam olur bence) Sürer sürmez hafif bir his geliyor bakın bence o işe yaradığını gösteriyor. Bununla birlikte cildimi nemsiz bırakmama adına bolca su da içiyorum. Uzun lafın kısası kaz ayaklarımı seviyorum da yaşlanmayı, ukalalığı, hadsizliği, kötü kalpli insanları sevmiyorum gençler yapacak bişi yok. Öptüm herkesi :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder