30 Ekim 2014 Perşembe

Gece rutinim

Şu makyaj yaparken iyi de çıkarırken ne zor değil mi? Kalıcı makyajı da buldular gerçi ama kalıcı kapatıcı, allık hala icat edilmedi;) 
Soldakini uzun bir süredir kullanıyorum. Çift bazlı yağlı bir yapısı var epey de başarılı.Büyük boyu 200 ml 26.90TL .  Diğeri ise Oriflame kuru ciltler içim makyaj temizleme sütü. Sonbahardac cildim  kuruduğundan deneme amacıyla aldım. Hergün değil ama haftada 3/4 gün kullanıyorum.


Sağdaki beyaz olan köpük yüz temizleyici. Fırça ile uygulamaya pek uygun değil. Fırçayı sadece fondöten kullanmışsam Neutrogena temizleyici ile kullanıyorum. Üzerine de solda gördüğünüz Vichy gece kremini kullanıyorum. İkisinden de memnunum. 

Bu ürün dermatolog reçetesi ile yazılmıştı bana. Sonrasında da eczaneden almaya devam ettim. Alkollü bir solüsyon. İnanılmaz memnunum. Temizledikten sonra nemlendiriciden önce pamuk yardımı ile kullanıyorum.  Ama üzgünüm içeriğini bilmiyorum. 

Bunlar da savaşçılarım önceki yazılarımda da bahsettiğim üzere yeni tanıştık hemen kaynaştık.  Öyle işte hergece bu rutini uygulamaya çalışıyorum. Canım sıkkınsa yapamıyorum öylece yatıyorum tabi de siz bana bakmayın :) kendinize iyi bakkn :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder