7 Nisan 2014 Pazartesi

Ne denedim? Sephora Köpük Temizleyici






Merhabalar eski yazılarımda da bahsettiğim üzere Sephora nın göz makyaj temizleyicisini uzun zamandır severek kullanıyorum. Yenilemek üzere mağazaya girdiğimde bir de bunu aldım. Bazı bloglarda görmüştüm ama Loreal' in köpük temizleyicisinden memnun kalmadığım için yazılanlara pek inanmamıştım. Yanılmışım. Ürün bir kere Loeralin ürününden daha başarılı. Günlük makyaj için inanılmaz işe yarıyor. Ama benim gibi yoğun makyaj yaptığınız zaman yüzünüzü fırça ile temizliyorsanız biraz yetersiz kalabilir. Onun için ben öyle zamanlarda yada haftalık peeling aşamasında jel temizleyici kullanıyorum. Ürünü kullanmadan önce iyice çalkalayın ayrıca yüzünüzü önce hafif ıslatıp ürünü kullanın. Paraben ve sabun içermemesi de ayrıca güzelliği. Siz de seveceksiniz eminim :D
     






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder