31 Ağustos 2012 Cuma

Bu yazıyı kaçırma trendsiz kalma

Yaz iyiydi hoştu ama bu aralar bitmek üzere. İstanbul yağmur çamurla uğraşırken şimdilik buralara sadece yağmurun rüzgarı geldi. Umarım bir süre daha böyle devam eder. Ama naapmıyoruz yaz bitmesin diye yazlık kıyafetlerimize ve yaz trendlerine sıkı sıkı sarılmıyoruz. Hemen hemen yaklaşan sonbahar ve kış trendleri nelermiş onları bağrımıza basıyoruz öpüyoruz ki trenddışııı kalmayalım diiiyyy miii amaaaaa :D:D:D Bu sezonun trendlerini de ben hiç anlamadım her kafadan ayrı bir ses çıkıyor walla. Ben salaş, kamuflaj, bordo kısmını çok tuttum. Belki siz de diğerlerini tutarsınız da düşmezler :D:D:D

Tam bir trend avcısı olduğunuz için geçen sezondan yakalarınızı hazır ettiniz zaten. Hah işte kullandık bitti demeyin o kadar para verdiniz hadi gene iyisiniz. 

Canım vatanımda leopar demek Nur Yerlitaş demekse de siz o kadar abartmayın emi canlarım böyle dozunda kullanın :D

Hiç hazzetmezdim aslında ıyy derdim ama çok güzel parçalar var. Haydi kızlara askere

İçiniz iyi kalsın ama tarzınız bad girl come back şeklinde olsun plsss

Bu tarzın adı skater dress. Artistik buz patencilerinin kostümlerinden etkilenilmiş. Bu yüzde artistik bacaklarınız yoksa lütfen uzak durunuz :D

2 yorum:

  1. Bu slater dress olayi tam basenli ama bacaklari ince hatunlara gore. Yani ben:) belden oturtmali asagisi bol elbiselerle nokta atisi yaparak basenleri kamufle ediyorsun. Pek begendim

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. :D:D:D evet basenler için kurtarıcı :D

    YanıtlaSil