16 Ağustos 2012 Perşembe

Ben geçen gün

Bu bebişleri Gratis' ten aldım. Artık Watsons tan daha çok sevmeye başladım orayı. Hele bir sürü maske çeşidi olmasına ölüyorum bitiyorum. Evet buyrun tek tek bakıyoruz.
Geçen sefer başka bir ayak bakım ürünü almıştım. Suya atıyorsunuz biraz bekleyince su jel haline geliyordu. Bu sefer onu bulamadım ben de soldakini aldım. Diğerini de ucuz diye aldım galiba meyveli bişi ama bakalım.
Yüz fırçam iyice kendinden geçmişti hazır girmişken onu yeniledim. Bu kalemler ise suya dayanıklıymış. Fiyatı 1.90 olunca kendilerini sepette buldular zaten hemen kasanın önünde duruyorlar.
İnsanoğlunun uzaya ayak basması mı flormarın bu oje kurutucu spreyi mi deseniz ben bu spreyi seçerim arkadaş. Hele çalışanlar için nimet nimet. Pastelin bu ojesini de aldım ama böyle tebeşirleri boyamış gibi durdu sanki flormar renkli ojelerde daha iyi. Diğeri törpü fazla söze gerennk yok.
Walla bunları aldım ama deneyecek misin derseniz biraz korkuyorum. 3 boyutlu falan diyo yaa. Hücreleri yenileyip sıkılaştırıcı özellikleri varmış. Sevgili kişisi ile beraber aldık. Kendisi salyangoz olayına biraz tepki gösterdi ammaaa erkekleri bilirsiniz zaten hep eleştiriler. :D:D
Burada da bebişlerimi toplu halde görüyorsunuz. Hadi bakalım bayram tatilini boşa harcamayın :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder