1 Aralık 2011 Perşembe

Sephora


31.10.2011 tarihinde yıllardır olmak istediğim rinoplasti ameliyatımı sonunda oldum :D Doktorum dünya iyisi insan Prof. Dr. Cüneyt ÖZEK sayesinde hiçbir sıkıntı, ağrı veya sorun yaşamadım. Dün de 1. ay kontrolüm vardı. Erken gidince biraz gezindim. Sephora ya uğradım. Yeni yıla geri sayım başlaması sebebiyle özellikle parfüm setlerinde epey bir indirim yapmışlardı. Hatta Armani Code setinin en uygun fiyatlısı oradaydı. Ama Türkiye ye özel internet siteleri çok vasat olduğundan ben http://www.sephora.com/ sitesine üye oldum zaten 50$ üstü alışverişlerde ücretsiz gönderim şansı var. Ama ulaşması ne kadar sürer herhangi bir sıkıntı yaşanır mı orasını bilmem. Ha derseniz ki ben görmeden koklamadan denemeden kozmetik almam(ki ben böyleyim önce illa ki koklarım) o zaman Sephora mağazalarında sizi Sadakat kartı fırsatı bekliyor. Onu da black ve white olarak ayırmışlar. Peki neye yarıyor bu kart onu da hemen anlatalım. Sephora kartınız ile 4 alışveriş günü gerçekleştirdiğinizde Sephora Black kartınız ve bir sonraki alışverişinizde geçerli olacak %10 indirim kuponunuz siz gönderiliyor. Ama unutmayın aynı gün içerisinde gerçekleştirilen farklı alışverişler tek bir alışveriş olarak kartınıza yükleniyor ve kazandığınız %10 indirim kupon ile bir sonraki alışverişinizde geçerli oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder