6 Aralık 2011 Salı

NOS İZMİR

Evvet bayanlar Night Out Shopping İzmir 17 Aralık ta üretici ve tüketiciyi biraraya getiriyor. Bunu da İzmir in en güzel caddelerinden biri olan Mustafa Bey Caddesinde gerçekleştiriyor. ( yani Sir Winston Tea nin olduğu ana cadde) Hatta Dj party, birçok markada indirim, promosyon ve söylentiye göre çekiliş ve sürpriz hediyeler da olacakmış. Bakalım ben şahsen merakla bekliyorum ama bir yandan da korkuyorum. Zira Alsancak bu sıralar köstebek yuvası gibi yolların kazılmadık yeri kalmamış durumda haliyle park yeri bulmakta ölüm. Ama ona rağmen diğer büyükşehirlerle kıyaslayınca İzmirlilerin bir cadde alışverişi severliği var bence. Havasız merkezlere tıkılmaktansa dışarıda olmak sanki bize daha cazip geliyor. Hem İzmirli hem de blog sahibi olan ve bunu duyurmayan kalmadı ama ben de eksik kalmayayım dedim.hadi bakalım Okan Bayülgen in de dediği gibi "HAYAT SOKAKTA, ÇIK SOKAĞA"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder