13 Şubat 2011 Pazar

güneşli bir pazar sabahı rastladım size :D



Çoktandır yoktum. Çünkü laplopum bozuldu :( halen de tamırde kendileri. O arada kardeşim yanımızda staj yapmaya başladı. Başka da önemli bişi olmadı galiba şuan hatırlayamadım yada. Ha bi de az önce babeytom saaolsun elinde paketlerle geldi. Hepimize sarıldı sevgilililer gününüz kutlu olsun dedi. O kadar içtendi ki bugün ayı 13ü baba diyemedik ama çikolataları mideye indirdik  :D Blog alemi çok boş kalmaısn die eskilerden bulduğum bi potu gönderiyorum yokluğumda size emanet :D Broşy tabi ki kendim yaptım siyah keçe üzerine pul ve boncuk işleme siyah tüyleri de eski bi taçtan çıkardım. Kürk ise tabi ki imitasyon. Stradivarius tan aldı kardeşim indirimde 40 TL civarındaydı. Broşu kürkle kullanıyo en sık.Böylelikle yeleğin değerini 90Tl' ye kadar çıkarıyo hahahah :D  Kendim yaptım diye demiyorum bence çok şık peki ya sizce :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder