5 Şubat 2011 Cumartesi

AŞK TESADÜFLERİ SEVER SEM DE AĞLAMAYI

Az önce girdim eve tam toparladım kendimi dedim afişi görücne gene kötü oldum. Kötü dediysem özetlemek açısından yoksa filmin asıl etkisi şöyle; öncelikle o üüünlüüüü Dubai Tower (dünyanın en yüksek binası) dan düşüyorsunuz şans eseri ölmüyorsunuz tam sevinecekken üzerinizden 95704857489574974 tane tır geçiyo gene kurtuluyorsunuz en son çölde kutup ayılarında kaçmaya çalışırken dinazorların saldırısına uğruyorsunuz. İmkansız demeyin ve lütfen gidip görün bu filmi. Hayatımda izlediğim en güzel filmler listesinde birinci sırayı zorladı zaten şuan diğerlerini hatılayamıyorum bile.Hatta hazır sevgililer günü yaklaşırken sevgilinizle gidin sıkı sıkı tutun elini de. Aşk tesadüfleri sever kader ayrılıkları dese de film umarım kimse ayrılmak zorunda kalmaz sevdiğinden gidiiim bi selpak buliim.

12 yorum:

  1. bende merak ediyordum bu filmi ama sen selpaklardan falan bahsedince gitmesem mi dedim,sevmem öyle ağlamaklı iç daraltan filmleri benim favorilerim romantik komedi türündekiler :))

    YanıtlaSil
  2. aaa yok öle gideceklerin önünü kesmek de istemem :D çok kaliteli bir film:D mehmet günsur un gülüşü bile yeter gidin gidin :D

    YanıtlaSil
  3. o değil de beni ankara sahneleri etkiler sanırım. sanırım seni de o fena etti:))

    YanıtlaSil
  4. bebeim beni aşkın gerçekliği oyuncuların inandırıcılığı fena etti :D:D:D:D ha bi de sendromum depreşti malum :D

    YanıtlaSil
  5. ben de çok merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  6. :D:D:D walla şiddetle tavsiye ederim :D

    YanıtlaSil
  7. ayh dün ben de izledim aynı duygular içerisindeyim. şarkıları da dinleyip iyice salaklama modundayım :)

    YanıtlaSil
  8. müthiş bi filmmm...ağlamaktan migrenim tuttu ama yine olsa yine izlerim :P:P:P:P

    YanıtlaSil
  9. hemen gidiym birikmiştm ztn çok merak ettm

    YanıtlaSil
  10. hahahaha bende kac gundur demır demırkan ın zaferlerımını dınlıyorum :D:D

    YanıtlaSil
  11. Böyle deme hayatim.Ben ne diyorum size imgeleme yapinki güzel seyler bulsun sizi=)

    YanıtlaSil
  12. :D:D:D:D ayy evet gunlerdır bı ağlak hal var üzerimde evlere şenlik :D o zaman bi daha ki postumu güzel bişi yapıorum :D

    YanıtlaSil