29 Kasım 2010 Pazartesi

semforever gururla sunar FOREVER 21

Bu bloglar ve sanal dünya sayesinde tanıştığım fakat merhaba faslından öteye geçemediğim marka. Harika ürünler aşırı derecede uygun fiyatlar. Fakat gerek kargo ücreti gerekse ödemede Türkiye adresli kartların kabul edilmemesi derken daha pek samimi olamadım kendileriyle. Siz mahrum kalın istemedim bu ara yine ve yeni indirim sezonu olduğundan size birkaç ürün takdim edeyim dedim.(alışveriş yapmak isteyenler öncelikle ölçülerinin USA karşılığına bakıp öyle başlasınlar)

İlk kampanya Stock Up Sale( 3 tanesi 12 $ bizdeki tanesi 3.5TL 3 tanesi 10TL gibi bişi)

                                                                   Yeşil Tayt Tanesi $4.5 ama 3 tanesi $12
                                                      Yeşil Tayt Tanesi $4.5$ ama 3 tanesi $12
                                V yaka bluz 4 farklı rengi var tanesi $6.5 2tanesi $12



Kampanya 2- Cyber monday specials- bu kampanyada 3 $ dan başlayan fiyatlarla alışveriş yapabilirsiniz
        Bootie fiyatı $12 ve 3 farklı renk seçeneği mevcut
  örgü bere fiyatı $3
  Örgü atkı fiyatı $5
Benim gibi 38beden olmayanları da düşünmüşler sağolsunlar. Regular Fab Skinny fiyatı $9

Siyah hırka birçok değişik rengi mevcut fiyatı $9



Kampanya 3 Bir alana bir bedava ( ki harika ürünler var burada ancak bir kısmını gösterebildim.)

Braided craze heels fiyatı 11.99$

 Boyfriend Straight Jean fiyatı $10.99
 Silky Dots&Stripes Skirt fiyatı $8.99
 Pleated Hip Knit Cardigan fiyatı $19.99
 Midnight Western fiyatı $19.99
 One shoulder knit top fiyatı $14.99
 Dress fiyatı $19.99
 Sateen Top fiyatı $19.99
 Two piece shirt fiyatı $19.99

Tunic fiyatı $14.99


Mutlaka girip bir göz atmanızı öneririm hele ayakkabıları çok daha güzel www.forever21.com 




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder