23 Kasım 2010 Salı

EVRENDEN MESAJ VAR !!!!

Başlığa bakınca Evren de kim ya beni nereden tanıyormuş demeyin sakın. Özellikle bu aralar nereye baksam herkes evrene mesaj gönderme telaşı içerisinde. Kimisi Karma yasasından kimisi ise secret isimli kitaptan kimisi reikiden kısacası hemen hemen her yoldan bir mesaj gönderme durumu söz konusu. (Birkaç yıl önce de vardı böyle bir furya ya yeniden moda oldu ya hiç bitmedi ben kaçırdım bilemiyorum.) Ama amaç hep aynı istediğine en kısa en kolay yoldan ulaşmak.(Hatta Tarkan’ ın Karma isimli bir albümü de vardı demek kendisi bu akımı çok önceden beri takip ediyormuş.) Gerçi kimseyi yargılamıyoruz sağ olsun Merkür bu yıl bir geri hareketi ile hepimizi( özellikle benim gibi terazi burçlarını) alt üst etti. Hazır alt üst olmuşuz madem ben de bir yakından bakayım dedim şu evrene mesaj gönderme işine olur ya mesajı yanlış yere göndeririz falan sonra ayıkla pirincin taşını...
Karmayla ilgili yaptığım kısa araştırma neticesinde karmanın aslen hem fiziksel hem de zihinsel her türlü eylemin sonuçlarının kaçınılmaz olduğunun ifade etiğini; düşündüğümüz her şey ya da yaptığımız her eylemin sonuçlarının, bizi bu yaşamımızda ya da sonraki yaşamımızda etkileyeceğini söyleyen bir kural, Tanrı’ nın ya da dünyada bir hâkimin hüküm vermediği, “ilahi bir lütuf” ya da “ceza” olmadan, kişinin kendini değerlendirdiği bir öğretidir olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım. Yani; uzun lafın kısası eskilerin deyimiyle karma bir nevi n verirse elinle o gelir seninle, etme bulma dünyası gibi bir şey.
Reiki ise karmadan daha farklı. Reiki tüm canlıların sahip olduğu bir yaşam enerjisi olduğunu ve bu enerjinin doğumla birlikte getirildiğini savunuyor. Zaten kelime anlamı olarak da Rei her yerde var olan; ki ise ruhsal yaşam enerjisi anlamına gelmekteymiş ve sanılanın aksine amacı şifa vermek olan Reiki herhangi bir din ya da inanç şekli değildir her inanca sahip insan tarafından kolaylıkla uygulanabilir. Nasıl yapılır sorusuna ise net bir cevap yok. Genel yöntem ise bu işin ustasının öğrencisine Reiki' yi kullanma yeteneğini transfer etmesiyle olur.( ki buna da bir nevi el verme denebilir) Bu enerji transferi daha çok seminerlerle sağlanıyor. Seminere katılan kişi enerjiyi, enerjinin çalışma sistemini ve Reiki ile ilgili teorik bilgiyi öğreniyor ve sonrasında kullanmaya başlıyor. Reiki de eller çok büyük bir öneme sahip çünkü enerji ellerden geçerek aktarılıyor. İşin en tuhaf yanı da Reiki uygularken konsantrasyonun gerekmemesi. Yani siz reikiye inanmasanız bile o sizin yakanıza yapışıyor ve asla bırakmıyor.
Secret ise yine insanın merkez alındığı ve “Ben” olgusunun en temel olduğu felsefi yaklaşım. Bireyi düşüncelerinin efendisi olarak lanse edip; iyi düşün iyi olsun mantığı ile hareket edilmesi gerektiğini savunuyor.Endişeler ve korkuların olumsuzluktan başka bir işe yaramadığını, evrenin her türlü olayı düşündüğümüz şekilde bize sunduğunu anlatıyor.şekilde bize sunduğunu anlatıyor. Hatta sınırsızca hayal edin ve isteyin, evrenin bize bunları nasıl vereceğini de hiç dert etmeyin diyor. Benden bu kadar okudum araştırdım sizinle paylaştım fakat araştırdıkça gördüm ki konu ucu bucağı olmayan bir derya. Hadi durmayın siz de evrene mesaj gönderin nasılsa kontörünüz de gitmiyor ama baştan uyarıyım iletim raporu da gelmiyor: D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder