23 Ekim 2012 Salı

Kıd Rock Baby

Ididit başlığı ile yayınladığım yazılarım vardı biliyorsunuz bu da onların devamı. Kuru kafa modası malum her yeri sarmış durumda. Değişik bir şeyler ararken e bay den hot fix olarak da geçen ütü ile yapışkanları gördüm. Tabi ki fiyatı en uygun olanı hem de free shipping avantajı ile aldım. (Türkiye'deki sitelerde maalesef 8TL kargo istediler) Ertesi gün de doğumgünümdü hemen giydim :D 

Böyle bir pakette 14 günde geldi. Biraz gecikti tabi ama ücretsiz kargo olunca gülü sevdim dikenine katlandım.



Uzakdoğu nezaketi diye birşey var. Hediye olarak da içinden telefon süsü ve ayakkabı bağcığı çıktı. Ay cnmmmm:D


LCW tabi ki her zamanki gibi kurtarıcım oldu. Bu t shirt 9,90TL penyesi likralı ve harika.

Gördüğünüz gibi direk ütülüyoruz. Ben arasına önce ince bir bez koydum baktım birşey olmuyor sonra kaldırdım. Zaten işlem bitmesine yakın poşetteki yapışkan gidiyor böylelikle boncukların yapıştığını anlıyorsunuz.

Ben ne olur ne olmaz yavaş yavaş çektim yapışkanını eksiksiz yapışmıştı hepsi.


Evet böyle de bir kombinde kullandım :D Çok ama çok sevdim :D

2 yorum:

  1. süper olmuş.Bayıldım yaa.ben de bloguma bir sürü ürün listeledim bir bak istersen :)
    bu arada bür sürü hediyelerimle sahane bir çekiliş düzenliyorum katılmak istersen beklerim:)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil